Fujifilm Finepix S5700
Nu funderar jag på att köpa en Fujifilm Finepix S5700 och undrar om nån här inne på Foto.ifokus har en sådan? Kan ni skriva lite om den? Vad som är + och vad som är -, och kanske skicka in nån bild tagen med den? :) Skulle vara supersnällt! :D
// Michaela - www.miidaz.webb.se
Nope, jag har inte den kameran.
Men Cyberphoto och dcresource har analyserat den kameran. Varför läser du inte deras tester?
Jag skulle säga: En långzoom i budgetklass, utan bildstabilisator, dock godkänd bildkvalitet.
Jag har läst Cyberphoto´s test. Men vill gärna se vad folk här på Foto.ifokus tycker om den kameran oxå. ^^
Tror inte någon äger den.
Gå nu och läs dcresource test.
Iken, helt klart är det så att någon äger den. Möjligen ingen här, men någon äger den - det är jag säker på. :o) Förstår ju dock hur du menar.
Å andra sidan tycker jag du har en lite tråkig ton i inlägget. Det måste ju vara upp till var och en att själv välja sina källor och hon har läst ett av de två du tipsar om, vill hon inte läsa det andra så är det väl upp till henne?
mvh Martin
Nåväl, inte så hemskt =) Goda råd måste ibland få vara tråkiga.
#5. Det som Miidaz är ute efter är om någon har erfarenheter av kameran. Tester är en bra början men dom är inte helt tillförlitliga och en första hands erfarenhet kan vara värd mycket mer.
Eddie

Jag har testat kameran och du kommer att bli mycket nöjd med den. Mvh/mandrakonian