Foto iFokus

Foto

Etikettmat-ejkritik
Läst 564 ggr
skogstossan
2

Julkryddade kolasnittar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bakade lite julkryddade kolasnittar häromdagen och var ju så klart tvungen att fota dom. Jisses vad svårt det är att fota kakor. I säkert tre timmar höll jag på att vrida, vända och prova olika rekvisita. När jag sedan upptäckte att det snart skulle börja skymma fick jag ta mig samman. Till slut blev jag iaf lite nöjd. Dock inte helt. Gillar dock att jag vågade mig på att inte ha kakburken helt centrerat.

bakministeriet.blogspot.com

Hanna
2

Åh vilken härlig bild! Dock tycker jag att det stör lite med den överexponerade delen av apelsinen.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

skogstossan
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trots att jag ör helt vilsen i närbildsdjungeln vågade jag mig på att knäppa ett par sådana bilder. Helt nära kommer jag dock inte med det objektivet då fokuseringen går helt bananas.

skogstossan
1

Tack så mycket! Stör mig lite på den överexponerade apelsinen också. Har några bilder där jag placerat apelsinen lite annorlunda och då blir den inte överexponerad. Men så hade jag en vän på besök och han tyckte att dom bilderna där apelsinerna var placerade annorlunda gjorde att kannan och apelsinerana i kombination liknade en fallossymbol.Glad Så jag valde den här bilden istället.

JazzBass
1

Snygga bilder igen! Fint fotat! Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus