Tacksam fotomiljö
Med risk för att bli både krokodil- och myggbiten skulle det ändå vara värt att få plåta lite i den här miljön. Eller vad säger ni?
// Staffan
Åh jisses, vad är allt det gröna? Alger? Fascinerande miljö, ja, och intressant ljus i den bilden
Var hittar du alla såna här bilder?
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Hellt klart cool :) Dyster på något sätt tycker jag, men sen samtidigt så lyser dom gröna och oranga bladen upp det lite :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Vem är fotografen? Såna här direktlänkar till bildfiler är inte att rekommendera om det inte är ens egen bild. På fotosidans forum är såna här länkar rentav förbjudna. Länka hellre till en sida där det också nämns vem som är fotograf. Men, visst skulle det vara en intressant miljö att fota i. :-)
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Att länka till bilder på andra sajter kan väl inte vara fel? Jag fick länken själv utan att veta vem fotografen är.
// Staffan
#4 - Några regler specifikt om såna här hetlänkar verkar inte finnas på iFokus, så i det avseendet är din länk okej. Jag tycker dock det är olyckligt om bilder sprids hejvilt utan att att nån information finns om vems bilden är. I det här fallet finns det inte ens nån EXIF-information i bilden, och man kan inte heller veta om det är fotografen som lagt upp bilden eller om det är en stulen bild.
En bildsökning på google med bilden som "sökord" gav en hel massa träffar, främst på ryska sidor. Så det verkar vara en mycket väl utspridd bild och jag gav upp hoppet om att hitta nån info om vems bild det är:
Å andra sidan står det Copyright med fotografens namn längst ner till vänster på bilden.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto

En sökning på Ed Voisin ger ganska mycket. Ingen av bilderna som jag har hittat innehåller några EXIF-data, så det är lite knepigt att spåra varifrån de möjligen kommer.
Jag är inte säker på om det är han själv som använder användarnamn som digicam och digicam2010, och jag hittar en hel del bilder som är ändrade jämfört med den som jag hittar på http://www.dpmag.com/photo-contests/2nd-annual-great-escapes/gallery/29731-jurassic-swamp.html
Bilder med ändrade färger hittar jag bland annat på tumblr: http://www.tumblr.com/tagged/ed+voisin
Bilden tillhör alltså Ed Voisin, som av allt att döma hör hemma i Louisiana
#6 - Det missade jag helt, bra att nån är skarpsynt. :-)