Suddigt...men fungerar det för dig?
Ibland går det för fort för fabror Robert eller så kan jag alltid skylla på en långsam zoom. Gudarna var inte med mig vid detta ögonblick, men gör det något om det är oskarpt. Kan man göra något med filen, tacksam för förslag? Nu går det inte att få bilden skarp men kanske det går att lägga på en effekt?
Hälsningar
Robert
"gör det något att det är oskarpt"?
Min skapare, bättre blir det nog inte, utan denna "fadäs" hade det bara blivit ett "i mängden" utan vare sig fart eller känsla.
100% Rock n Roll!
Håller med fotokanen. Många bilder blir en i mängden oavsett om de är till 100% tekniskt perfekta, just för att de bilder man oftast ser bara är på samma sak.
Denna är något helt annat, möjligen skulle jag velat ha bort det nedre huvudet (?) till höger som jag tycker drar till sig en hel del uppmärksamhet. Annars är det ett kanonfoto, som förmedlar känsla, glädje och samtidigt att något händer!
mvh Martin
Ja, det gör det verkligen! Kanonbild, eller ska jag säga Canonbild 
Jag giller bilden, det är något som händer och jag som betraktare börjar att fundera på Vad är det som händer utanför bilden. Detta leder, i alla fall för mig, till att man tittar längre på bilden.
Jag skulle försöka att ljusa upp det svarta till höger så att det inte drar till sig blicken för mycket. Har du haft svarta partier till vänster om bruden hade de kanske fungerat som en inramning.
//Stefan

Det funkar hur bra som helst för miig! Du behöver inte göra någonting. Kul och intressant bild som man stannar till vid.

Gillar den mycket, spännande, annorlunda bild, huvudet i förgrunden skulle jag dock vilja ha bort. Den här bilden sticker verkligen ut hakan. //Åsa

Helt underbar - vilket ogonblick!
Haller med om huvudet langst ned till hoger. Skulle ganra vilja se lite mer kontrast pa bruden oxa, hon kanns lite jamngra just nu. Men oj vilken toppen komposition - grattis!

Tack för responsen. Jag har valt att ha med bilden i vilket fall som helst i brudparets album, även om jag inte är nöjd med den. Kunde ha gjort bättre….
Hälsningar
Robert