Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 425 ggr
Kanel
0

Kritik nybörjare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna vilja ha lite kritik på den här bilden som jag tog min sista kväll i paris…

Abico
0

Du har lagt inlägget i "Kritik - Medel" men skrivit Kritik nybörjare?

Till bilden: Jag tycker den är aningen mörk, ger en spöklik och kuslig känsla. Dock tycker jag att skärpan saknas.
Fint annars :)

Kram Hanna

Hanna 

pyrst
0

Hej!
Tyvarr ar den for mork - hade du stativ? Hade varit bast att lamna den oppen en rejal stund for att fa alla detaljer. Du kan prova lysa upp den i photoshop

Kanel
0

Hej!

Jag råkade trycka fel när jag skulle lägga in den och den hamnade i medel när den skulle vara i nybörjar, och sen kunde jag inte ändra det.

Nej den är inte tagen med stativ och den är tagen med max öppettid som farsans kamera tillät (billig kompaktkamera) men jag ska testa att lysa upp den.

Tack

porcus
0

annars gör den sig bra som en skräckbild, svartvit, lite mer kontrast och voila - en skräckbild :)

bildochfoto
0

Håller med ljusa inte upp den. Litet kanske och öka kontrasten. Jag gjorde en tutorial nyligen om hur man enkelt ljusar upp med lagerläge. I Gimp men knepet funkar i CS eller Elements också.

Martin
0

*flyttat till kritik - nybörjare*

Angående bilden gillar jag den. Gamla byggnader gör sig i det ljuset, ger lite spökstämning. Läckert!

mvh Martin