Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 949 ggr
Sarah!
0

(M) Mörka vägar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här omdagen så fotade jag en väg, från olika håll, som jag sedan starkt har redigerat, jag blev ganska nöjd med redigeringen och nu skulle jag vilja ha lite kritik på bilderna :) Vägarna ska vara mörka och lite ensamma och ja ni förstår. Vill veta vad jag kan ha gjort bättre, skulle jag redigerat dom på ett annat sett? och sånt. Som sagt har jag redigerat den ganska mycket. Den är fotat med en Coopix S8000

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Sarah!
1

och andra

Mvh Sarah

Sarah!
0

Klicka upp dem så ser ni bättreGlad

Mvh Sarah

[filippa99]
0

Bilderna var riktigt coola! Den högst upp var coolast! ;)

Sarah!
0

#3 Tack så mycket! Ja den högst upp är också min favoritGlad

Mvh Sarah

BloodyWolfTooth
0

Jag tycker den längst ner blev bäst Tungan ute det ser typ ut som den alldrig tar slut det gillar jag!

Fast den första var också väldigt finGlad

leemland
0

Jag gillar dina bilder starkt, där är en gammeldags kännsla över dom :)

Men du ville ju ha kritik så nu ska jag försöka ge dig det :P På bild nr 1 kunde du tagit några steg närmre så inte pölen kommit med, för jag tycker den stör lite. Kanske också ett steg till vänster så du fått med hela vägen :)

bild 2: Tycker nog du skulle fortsatt i det röda/gammeldags färgen som i bild 1 :P och kanske ett steg fram eller beskurit den, så man inte ser "krökningen" i vägkanten nere till vänster.

Men som sagt är dina bilder snygga endå :) Hoppas det hjälpte lite i alla fall :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Sarah!
0

#5 Tack så mycket!!Skrattande

#6 Tack så jättemycket för kritiken! Blir detta bättre på bild nr 2

Mvh Sarah

Sarah!
0

#6 Jag tyckte att pölen passade in där men jag kan testa att ta bort den också :) Ska jag klona bort den eller göra bilden "mindre" testar både och

Klonad (är inte så bra på det)

Mvh Sarah

leemland
0

#7 Ja det tycker jag :) Är vilden lite sned? Lade inte märke till det innan :P Men det är inget som stör tycker jag :P (om de nu är fallet :P )

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Sarah!
0

Förminskad eller vad man nu ska säga Tungan ute

Mvh Sarah

leemland
0

De blev ju bra :) Tycker jag i alla fall :P

/ J 

Sarah!
0

#11 Tack!

Mvh Sarah