Dreamhack Summer 2007

Är det ingen som har nåt att tillägga? kritik om bilderna eller nåt? =)
Många meter kabel ser det ut att gå åt där :o)
Tycker kanske inte att fotona i sig är något utöver det vanliga, men tycker att det är bra dokumenterade foton och det är nog så viktigt med den typen ibland.
mvh Martin

Riktigt häftigt faktiskt. Har dom ngt liv undrar jag? =P
MVH Fredrika
Oj, och jag som ser mig själv som datornörd.. ;)

#7 vadå bara för att dom är där i nåra dar om året, dom kanske kan säga sak om dig som går omkring å fotar i 4-7 dar i veckan

haha, nog alltid är dom datornördar. =D det anordnas 2 ggr om året.. 4 dagar.. en del av dessa människor sitter upp alla 4 dagarna, jag fattar inte hur dom orkar.. :P
#7 på Dreamhack har dom nog inget liv.. :P mer än jolt och spela(jolt är en koffeindreyck) :P
#8 du är nog om man tänker efter långt ifrån datornörd.. :P kanske mer datroberoende bara.. :P
#6 tack så mkt, nej dom är inga direkt WOW bilder, men något annorlunda.. =)
längtar redan tills dreamhack winter 2007 <3
Jag bara sitter tyst.

kobbeuffe, vad menar du? :P
Jag brukar kalla det för världens största träff i armsvett och joltcola drickartävlingar.
Skämt & sido, det är säkerligen en helgrym träff att åka på om man gillar spela datorspel och tanka sina hårddiskar fulla, alla har vi väl varit små?

nog ere sant de du säger, svet å jolt, det är livet.. ;) glömde fotografera deras joltlager när jag var där.. men det är sååå stoort..! det är verkligen en upplevelse. första gången man kommer dit så blir liksom, woooowww… häftigt.. :P svårt å beskriva.
ja fy attan va de går fort att tanka (A) .. hehe… spel e jag inte så förtjust i, men de går.. ;)
Menar att jag inte kommenterar alls. Att så många orkar sitta och spela så länge, måste ju finnas bättre sysselsättning.

#9 Jösses, tog du åt dig? Sa det mer som ett skämt. Är lite datanörd själv faktiskt. Dessutom så vet du inget om mitt fotande. Jag fotar inte 4-7 dagar i veckan, utan snarare 4-7 ggr i månaden. Dock önskar jag att jag kunde ta mig tid att fota lite mer.
#10 Haha ok. Skulle vara en upplevelse att bara åka dit och titta på dom där dom sitter. Riktigt häftigt egentligen
MVH Fredrika

#15, visste du att det finns till och med ett spelgymnasie i stockholm tror jag de ligger, som går ut på att blir bäst i spel? Typ Counterstrike mm.. Vissa lever på spel, dom tjänar pengar på att vinna stora tävlingar.
Det är definitivt inte slöseri med tid, när dessa stora lan bara arrangeras 2 ggr om året är dom lätt värda att gå på.. :P
#16, det kan jag lova dig att det är.. =) skoj att någon orkar arrangera något så stort.. :P