Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 677 ggr
sumpen
0

Dreamhack Summer 2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Underbart <3 för dem som inte vet vad Dreamhack är, så är det en datorfestival som arrangeras 2 ggr/ år i Elmia, Jönköping. Det har utsetts till världens största 2 Gånger.. =) det jag fotat är bara en liten del av alla datorer. ganska fräckt, om man frågar mig.. =)

sumpen
0

Vad är de dom heter..? ström fördelare? sprayad för att Dh ska veta att det är deras egen.. =)

sumpen
0

Så här ser deras logga ut

sumpen
0

Så här ser det ut innan alla deltagare kommit med sina datorer.. många nätverkskablar…

sumpen
0

Dreamhack öppnade 8 på lördag morgon.. Folk var där redan på eftermiddagen på fredagen. vissa tältade tom utanför…

2 killar ifrån Stockholm hade cyklat ända ner till jönköping(det är ändå 30 mil typ..)

sumpen
0

Är det ingen som har nåt att tillägga? kritik om bilderna eller nåt? =)

Martin
0

Många meter kabel ser det ut att gå åt där :o)

Tycker kanske inte att fotona i sig är något utöver det vanliga, men tycker att det är bra dokumenterade foton och det är nog så viktigt med den typen ibland.

mvh Martin

Essgarde
0

Riktigt häftigt faktiskt. Har dom ngt liv undrar jag? =P

MVH Fredrika

Emelie-G
0

Oj, och jag som ser mig själv som datornörd.. ;)

miksor
0

#7 vadå bara för att dom är där i nåra dar om året, dom kanske kan säga sak om dig som går omkring å fotar i 4-7 dar i veckan

sumpen
0

haha, nog alltid är dom datornördar. =D det anordnas 2 ggr om året.. 4 dagar.. en del av dessa människor sitter upp alla 4 dagarna, jag fattar inte hur dom orkar.. :P

#7 på Dreamhack har dom nog inget liv.. :P mer än jolt och spela(jolt är en koffeindreyck) :P

#8 du är nog om man tänker efter långt ifrån datornörd.. :P kanske mer datroberoende bara.. :P

#6 tack så mkt, nej dom är inga direkt WOW bilder, men något annorlunda.. =)

längtar redan tills dreamhack winter 2007 <3

[kobbeuffe]
0

Jag bara sitter tyst.

sumpen
0

kobbeuffe, vad menar du? :P

Petersen
0

Jag brukar kalla det för världens största träff i armsvett och joltcola drickartävlingar.

Skämt & sido, det är säkerligen en helgrym träff att åka på om man gillar spela datorspel och tanka sina hårddiskar fulla, alla har vi väl varit små?

Flört

sumpen
0

nog ere sant de du säger, svet å jolt, det är livet.. ;) glömde fotografera deras joltlager när jag var där.. men det är sååå stoort..! det är verkligen en upplevelse. första gången man kommer dit så blir liksom, woooowww… häftigt.. :P svårt å beskriva.

ja fy attan va de går fort att tanka (A) .. hehe…  spel e jag inte så förtjust i, men de går.. ;)

[kobbeuffe]
0

Menar att jag inte kommenterar alls. Att så många orkar sitta och spela så länge, måste ju finnas bättre sysselsättning.

Essgarde
0

#9 Jösses, tog du åt dig? Sa det mer som ett skämt. Är lite datanörd själv faktiskt. Dessutom så vet du inget om mitt fotande. Jag fotar inte 4-7 dagar i veckan, utan snarare 4-7 ggr i månaden. Dock önskar jag att jag kunde ta mig tid att fota lite mer.

#10 Haha ok. Skulle vara en upplevelse att bara åka dit och titta på dom där dom sitter. Riktigt häftigt egentligen

MVH Fredrika

sumpen
0

#15, visste du att det finns till och med ett spelgymnasie i stockholm tror jag de ligger, som går ut på att blir bäst i spel? Typ Counterstrike mm.. Vissa lever på spel, dom tjänar pengar på att vinna stora tävlingar.
Det är definitivt inte slöseri med tid, när dessa stora lan bara arrangeras 2 ggr om året är dom lätt värda att gå på.. :P

#16, det kan jag lova dig att det är.. =) skoj att någon orkar arrangera något så stort.. :P