"Thinking of You"
Ja då är jag i farten igen. Varvade ner efter jobbet med att plåta en blomma i rabatten. För första gången testade jag kvadratiskt format, huruvida kvadratiskt det är får ju ni avgöra… ;)
Åsikter om bilden i övrigt? Ris och ros mottages. Inte den bästa skärpan men tycker det funkar ändå.
bild tagen med Canon 350D + Canon 100mm/2,8 USM Makro.

Uj Uj,,,I like! Är väldigt svag för bilder som den här, gillar färgerna, ljuset, beskärningen, loggan, den diffusa bakgrunden! Skärpa och annat får andra uttala sig om, hos mig går den raka vägen till hjärtat, jag tycker iaf mycket om den. Mvh Åsa
Vilken härlig och mysig känsla man får när man tittar.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Den bilden gillar jag.
Bertil
Vackert! :D
Tack snälla ni! Vad glad jag blir! Nu ska jag iväg till jobbet där ett stressigt arbetspass väntar… :S
Kanonfoto! "Tavla-på-väggen-material"!
gillar hur blomman "öppnar och vänder sig" mot ljuset. Riktigt lyckad beskärning!
mvh Martin
Ojoj, vilken härlig känsla man får av bilden. Jag blir liksom lugn och glad av att titta på den. Ett mästerverk!

Härlig!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jättefin! verkligen härlig!
MVH Fredrika
Tack alla. Jag niger och bockar. Ni förgyller min dag!

Jättefin och proffsig bild! =) Som nån sa: skulle passa bra på väggen 

Det kvadratiska formatet och den fina diagonalen plus färgerna gör att bilden blir kanonfin!
Tack #12 o #13. Var lite osäker på det kvadratiska formatet i början, men tydligen gick det vägen :)
Du vet vad jag tycker, tror inte ens jag behöver säga något!
++++
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Helt underbar bild. Allt stämmer.
Jättevacker, absolut ett sätta-på-väggen-material! Man blir lugn och fridfull av den.