Foto iFokus

Foto

Etikett: bildhantering
Läst 1118 ggr
RebeccaMelander
0

hur gör man för att få en snygg hemsida?!

hej! jag skulle vilja ha lite hjälp med att skapa en hemsida där jag kan lägga upp mina bilder, skriva om uppdragen jag har, lite om mig själv osv. det skulle vara kul om någon svarade på detta och hjälpte mig

Tack på förhand kramar Rebecca

Puma77
0

Varför kanske inte skaffa en blogg så länge där man kan få kommentarer o kritik om varje bild? Är anska enkelt o finns en hel del att välja på t.ex blobber har där man kan lägga in musik m.m åxå.

//Pia

RebeccaMelander
0

tack för tipset men jag har haft det förut och jag tycker inte att det är någe bra men tack ändå :)

nån annan som vet?!

Fotokanen
0

Jag brukar hjälpa andra med hemsidor.. jag har gjort ca 5stycken. Kontakta gärna mig

[Quellii]
0

Ninaweb.se har färdiga mallar som hon ger ut. (http://www.ninaweb.se/hjalpguide/)

bildochfoto
0

Här finns det hur mycket open source mallar som helst…bara att anpassa de till sin egen smak..

[Fibbe]
0

i photoshop under arkiv->automatisera så finns det ett prog som photoshop gjör en sida till dig! Du måste dock vara lite kunnig inom html och script för det behövs en del ändringar för att få det riktigt bra

Niklas
0

På Datorn i fokus finns en jättebra guide som beskriver hur du gör en snygg sida:

En modern webbsida steg för steg

Jag gjorde den här sidan med guiden som grund:

www.photograf.se

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Cavello
0

Om du vill göra en hemsida snabbt och enkelt samtidigt som de är snygg så använd Frontpage. (program för att göra hemsidor)

/ Matilda Andersson - www.mphotograph.2u.se