Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 3053 ggr
Deklol
4

Kritik - Hoppspindel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tagen på en husvägg i början av våren 2009.
Använde Nikon D60.

(yay, min första tråd!)

Masamo
0

Brr… snacka om att man får gåshud! Varna gärna spindelrädda innan de tittar! *ler* Men för övrigt är fotot bra! Cool

nadnadiine
0

Var det meningen att skrämmas med bilden har du lyckats skitbra! :D

Deklol
0

haha, tack :P Va inte meningen att skrämmas xD Men lite charmiga är dom, det ser ut som om dom har en liten "gosse-frilla" :) Helt platt på huvet

Hamzter95
0

åååh usch jag skriker nästan här och försöker tänka på något annat usch usch usch bra tagen bild men USCH jag är verkligen jätterädd för spindlar Foten i munnen

Appletree
0

Fan va häftig!
Gillar't :D

Buuc
0

Vilken underbar skärpa, och jag älskar kontrasten! ;D Helt super bild!

thuvan
0

En liten varningstext skulle inte skada Skrikandes

Grym bild iallafall ;)

Deklol
0

hehe tack :) Ja man ska va glad att vi e ett par tusen gånger större än dom xD

MarHai
0

Ascool bild! Vad hade du för objektiv?

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

HannaSjoberg
0

Waah, läskig eller vad! Cool bild och skärpan är perfekt.

[Chayar]
0

Iiih!! Jag som är störträdd för dom minsta spindlarna!!!

Helt perfekt bild!!!

Deklol
0

#9 Sigma 50mm 1:2.8 DG Macro, Alltså jag lånade min flickväns. Jag har ett annat macro-objektiv som jag fotar med nu :)

Tack för de fina kommentarerna :')  Kolla gärna in min Flickr om ni gillar insektsbilder ;P Försöker att bara lägga upp "bra" bilder.

http://www.flickr.com/deklol

(du behöver inte vara inloggad för att kolla)

/Dek

Gnidde
0

Häftigt SNYGT fotatFlört

Hälsningar Gnidde.

Alibi
0

*Gräver lite i arkivet*
Himla snygg bild! :D

I'm gonna let my little light shine

BuxXum
0

Bra grävet Alibi! :)
Gillar också bilden, har svårt för spindlar och detta är väl den enda sorts spindlar jag är ganka okej med. :P De är nästan lite söta, haha!

Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg

ALEA IACTA EST

Deklol
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hahaha herregud, min första tråd. Lustigt att den kommer upp nu när min sista tråd här skrevs för bara en liten tid sedan.

Bilden beskådar jag numera som nybörjarklassad, men visst den funkar helt klart trots sina dryga tre år på nacken.

Jag uppdaterar tråden för er som gillar macro med en lite "Nyare" bild, tror den är två år gammal eller nått.

Och här är en till lite mer högupplöst macrobild, denna gången en mal

(ser även att tråden har fel grupp för sin rubrik, men det beror troligtvis på att det inte skapades nya grupper utan snarare att de döptes om?)

Alibi
0

#16 Himla fina bilder det här med! :D
Haha där ser man, ja jag satt och gräfde i olika forum igår på jakt efter något trevligt att läsa och kanske ta upp igen.

I'm gonna let my little light shine

DesK
0

Moderator edit: Tråden flyttad till Kritik Medel. Hoppas att det passar bättre Deklol.

/Désirée

Deklol
7

#17 Tack :)

#18 Nix det passar inte bättre. Jag lägger inte längre upp bilder för kritk. Dessutom innehåller tråden nu tekniskt sett TRE bilder och reglerna för kritiktrådar säger TVÅ bilder per tråd. Flört

dermot
0

Gryma bilder! Speciellt malen, den var riktigt snygg!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~