Vad tycker ni?
Japp! Vill ha kritik på denna bilden!
Den är tagen med SONY A37

Eftersom att det är en så stökig bakgrund så tittar man inte på kaninen. Och det är väl antagligen det som är meningen ?
Men bakgrunden var lite för stökig och kaninen hamnade i ofokus.
Men det var bra att du inte stod uppifrån och fotade kaninen. det är bättre om man kommer i samma nivå . Även om det kanske var lite fel vinkel .
Jag tycker bilden, är stökig i sig. Man blir stressad av att titta på den, osv.
Kaninen är inte i fokus och även endel över exponerad.
Annars kul idé, men kanske en mer genomtänkt bild nästa gång. Inte så stökig bakrund osv.
Bilden är kanske lite oskarp men personligen störs jag inte alls av bakgrunden, utan tycker att den tillför fina färger. Jag skulle helst se lite mer mark nedanför kaninen, om jag ska anmärka på något. Tycker det är en väldigt söt bild 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Söt ninis <3 slulle du fått mer blurr på bakrunden skulle det varit en så fiin bild! Den är jätte fin men det hade fått bakrunden bättre :)
#5 de var riktigt fina bilder :D älskar fokuset och blurret på den första och kaninerna är bara underbara <3
Tycker alla bilderna var riktigt fina men första var finast. Gillar blurrig bakgrund men tycker det blev bättre med skärpa. Det blev mer liv i bilden.
Tack så mycket både #6 och #7. 
Ni får gärna ge lite kritik på denna med!

Det finns en regel som säger 2 bilder per kritiktråd, det blir för svårt och rörigt annars.
Tråden är nu flyttad och ej längre öppen för kritik.
/Désirée
Jag tycker att bilden var fin. inte som alla andra! Man ska vara kreativ och testa nya ställen och vinklar annars blir allt så tråkigt och opersonligt.. Man ska inte göra som alla andra! :-)