spegling, poker, heads up!
Skit coolt !
Ser ut som att det är datorgjort! Var min första reaktion. Gillar ljuset och stämningen i bilden
Däremot förstår jag mig inte alls på de där linjerna 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jag gillar bilden, där är en viss mystik över den tycker jag. Men jag stör mig på linjen som går mellan munnen och handen. Den förstör lite tycker jag..
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#2 tack! linjerna var mest för att de skulle se lite intressant ut, lekte bara och målade med dioder å långa slutartider grymt kul!
#3 tackar! jo kan jag hålla med om, men det är inte helt lätt att måla med dioder och få det precis som man vill ha det ;)
#4 Nä klart inte. Tänkte bara säga de, så du kan tänka på de nästa gång:P Kanske göra något annorlunda :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#4 jo annorlunda blir det typ alltid, det är det som är roligt, att det alltid blir något helt nytt när man målar med ljus :)