Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 565 ggr
williamösterberg
1

spegling, poker, heads up!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lekte lite med dioder å långa slutartider igår, ville få det att se ut som att han spelade mot sig själv och blev rätt så nöjd med resultatet :) vad tycker ni?

slutar tid 30sek, bländare f/14 ,iso 100

neanea09
0

Skit coolt !

MissInAction
0

Ser ut som att det är datorgjort! Var min första reaktion. Gillar ljuset och stämningen i bilden Glad Däremot förstår jag mig inte alls på de där linjerna Oskyldig

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

leemland
0

Jag gillar bilden, där är en viss mystik över den tycker jag. Men jag stör mig på linjen som går mellan munnen och handen. Den förstör lite tycker jag..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

williamösterberg
0

#2 tack! linjerna var mest för att de skulle se lite intressant ut, lekte bara och målade med dioder å långa slutartider grymt kul!

#3 tackar! jo kan jag hålla med om, men det är inte helt lätt att måla med dioder och få det precis som man vill ha det ;)

leemland
0

#4 Nä klart inte. Tänkte bara säga de, så du kan tänka på de nästa gång:P Kanske göra något annorlunda :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

williamösterberg
0

#4 jo annorlunda blir det typ alltid, det är det som är roligt, att det alltid blir något helt nytt när man målar med ljus :)