Fotograf Linköping
Hej! Jag söker en fotograf för ett bröllop den 6/10. Det är inte jag som ska gifta mig men letar åt paret, Får ej kosta över 2000kr och handlar om någon timmas fotografering. Intresserad? Hör av dig! (Blivande bruden vill endast ha kvinnliga fotografer)
// Vanessa
Prova att lägga ut på Fotosidan, tror att det är fler bröllopsfotografer som kollar där! :)
Behöver inte vara just en bröllopsfotograf, hittade inte riktigt vart jag skulle skriva att dom söker en..
// Vanessa
Fast det är nog en väldigt fördel om det är någon som fotat bröllop tidigare eftersom det är en rätt speciell typ av fotografering som kräver en del erfarenhet. Man kan ju inte be prästen att göra om vigseln om något skiter sig liksom ;)
Här kan man lägga in en annons för "jobb finnes" :)
Hehe nej men nu är det en liten vigsel med 14personer, ingen kyrka eller präst.. Skulle aldrig be om en inte bröllopsfotograf om det inte var av den anledningen.. En kompis till mig skulle fota igentligen som gör det på hobbynivå just nu så det är inga krav på utbildning eller liknande, bara personen tar bra bilder..
// Vanessa
Jag och/eller en kompis kan kanske ställa upp, vi har aldrig fotat bröllop tidigare och är fortfarande "nybörjare" (har gått alla kurser på gumnasienivå, men inte varit ute på fältet)
Vi är inte dåliga fotografer, men brudparet kan inte vänta sig det bästa resultatet. För vi har aldrig gjort det förrut som sagt.
Men släng iväg ett PM om det är intressant :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Har du bilder att visa så dom kan se vad ni fotat innan? Skapar en bättre bild av hur du/ni är som fotografer..
// Vanessa
Jag är ifrån Finspång men har inga problem med att ta mig till Linköping. Fotar väldigt mycket porträtt men har inte fotat bröllop tidigare men är väldigt intresserad av det och vet väl hur man fotar ett bröllop och kan göra detta till ett riktigt lågt pris. 
Kika gärna in på min hemsida: www.mariafotografi.se
eller facebook: www.facebook.se/mariafotografi
Om ni är intresserade så maila gärna: maria_carlsson@live.com
Är det fortfarande aktuellt?
Har fått barn under tiden så har inte haft möjlighet att se era svar men det ordnade sig med fotograf. Tack ändå till er som svarat..
// Vanessa