Foto iFokus

Foto

Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 1010 ggr
Lunascape
0

Fotomässan 7-8 april

Är det någon som ska på Fotomässan på Elmia 7-8 april? Något speciellt ni ska dit för eller bara för att se på nyheter, klämma på kameror, se på bilder och träffa andra fotointresserade?

Staffan
0

Jag visste faktiskt inte ens att det var fotomässa då… :) 
Har du varit på någon sådan förut? Brukar det vara bra?

// staffan

Lunascape
0

Så bra då gav jag dig kanske ett tips då? =)

Nej jag har varit på många mässor, men faktiskt aldrig någon fotomässa. Tycker att det verkar spännande. Mycket nyheter man kan spana in (och drömma om!) och förhoppningsvis fina bilder att se på.

Någon som har varit på fotomässa och som vet hur det brukar vara?

Roger
0

Tackar för bra tipps! Skall undersöka om det finns möjligheter att åka dit verkar intressant.

Robert
0

Vad kul, jag kan tänka mig att det blir en rätt välbesökt mässa. 2005 ska vara en av de bästa åren för de olika kameratillverkarna, så fotointresset är på topp för tillfället.

Du ska inte vara blyg och tipsa om Foto.iFokus till dina vänner och bekanta, det är säkert troligt att de knäpper en massa bilder själva.

Hälsningar

Robert

Martin
0

Har hört mycket bra om mässan, och hade tänkt åka dit själv. Tyvärr så passar det inte så bra med arbetstiderna så det får nog bli att jag avstår.

Länk till mässan:
http://www.elmia.se/foto/

mvh Martin

BMJ
0

Jag jobbar i Jönköping och planerar att gå på mässan på fredagen.

Robert
0

#6, ta med dig kameran Benny och rapportera från mässan. Tipsa oss om lite nyheter och hur stämningen är på mässan.

Robert

BMJ
0

Jag skall försöka få ihop något.

Robert
0

#8, trevligt!

Tack på förhand!