Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1720 ggr
johan
0

Skogskyrkogården

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skogskyrkogården utanför Stockholm är en väldigt vacker plats. Jag har precis börjat utforska det och en solig vinterdag med vårkänslor som idag var alldeles underbar!

Mvh // Johan

johan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blomma i snön

Mvh // Johan

broderbluff
0

Härliga bilder, gillar färgerna i #1. Härligt landskap #0

Bima
0

Fina bilder! :)

Min pappa har ett foto som är taget på nästan exakt samma plats som #0, fast för en sisådär 35 år sedan *s*

Robert
0

Bra jobbat Johan, tänk på dina ögon när du riktar kameran mot solen. Försök med att dölja solen bakom exempelvis ett träd eller liknande, då dämpar du solljuset.

Hälsningar

Robert

Pia
0

Skogskyrkogården är verkligen en magisk plats! Där finns verkligen enorma potentialer för vackra foton:) Jag rekommenderar verkligen att gå en guidad tur på sommarhalvåret, då får man gå in i de olika kapellen och uppleva små och stora detaljer av det hela på ett nytt sätt…:)

Robert
0

Jag gillar att fotografera på kyrkogårdar, det känns fridfullt och det finns mycket vackert där att föreviga.

Hälsningar

Robert

BMJ
0

Bra bilder Johan. Första bilden hade blivit ännu bättre om du klonat bort den gröna reflexen i snön. Den andra visar verkligen växtkraften i dagens plastblommor. Så fin trots den kalla och karga miljön.