Retro möter 2007
Polare testar ett av min M42-glas på sin 400D

Du har en förmåga att alltid leverera störtsköna bilder.
Man undrar alltid hur du har fått till det där lilla extra på varje bild.
Hälsningar
Alexander
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Tack Isak.
"Man undrar alltid hur du har fått till det där lilla extra på varje bild."
Jag har inte den blekaste, det bara "blir", jag har en bild i skallen sen spakar jag tills den "syncats" över till Photoshop :)

Håller helt med Isak, kunde inte sagt det bättre själv =)
MVH Fredrika
Tack Essgarde.
Och en glad midsommar på er, glöm inte fota nu :)

Dock inte så roligt väder att fota i men. Min 18-års dag imorgon kommer firas med jobb hela dagen på Skara Sommarland och regn, massor av regn. Kanske en och en annan grattiskram om man har tur också. ;)
MVH Fredrika
#5 Grattis på födelsedagen (i förskott), och en stor grattiskram också såklart 
mvh Martin

Tack så mkt Martin! Var välbehövligt just nu. Sitter för tillfället ensam hemma och spelar Zelda på Nintendo 64(väcker gamla minnen) samtidigt som jag mellan varven sätter mig vid datan. Skulle vart hos ett par kompisar några mil härifrån, men sitter fast då jag inte kan ta mig dit. Går inga bussar och jag får ingen skjuts. Skulle möjligtvis kunna komma dit med en kompis som bor häromkring, men ska upp och jobba imorgon bitti så bahöver vara hemma tills dess. Vet dock inte hur jag skulle kunna komma hem. Alla dricker ju så ingen kan ju hämta mig så tidigt. Hade det inte varit för jobbet hade jag kunnat stanna där borta men…så ja…får väl sitta här i min ensamhet med en xider och fira midsommar och födelsedag.. ;)
MVH Fredrika