Jättesnyggt Petersen, som alltid! Älskar farten, den diagonala vinkeln och kombinationen av färg och svart-vitt. Gillar också att du tagit den lite "snett", känns som tåget ska tippa.
MVH Fredrika
Tack & bock.
Det var en bökig ställning att fota i, hängades över kravallstaket på bron där, kändes mer som det var jag som skulle tippa.. ner över kanten :)

Haha, förstår det, men bra blev det allt! =)
MVH Fredrika

Gött att du Petersen inte tippade över kanten
, för du är en inspirationskälla för många, inte minst mig.
Bertil önskar en trevlig midsommar men inte för många svartvita nubbar.
Tack Adobe.
Det blir inte en enda nubbe, men sill & gubbar i mängder kommer intagas :)

Jag såg den här redan när du precis laddat upp den. Men precis hemkommen från arbetet så var jag rätt trött och väntade med kommentaren.
Trots att tåget inte går exakt diagonalt över bilden tycker jag det funkar. Det är kreativt, annorlunda och helt underbart.
De få färgerna som finns i bilden bidrar till att den blir extra intressant.
Hälsningar
Alexander
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Tack Isak.
Jo det var både mörkt och klurigt så det fick köras på långa tider för att få med nån slags ljus överhuvudtaget, handhållet bidrar väl till att det inte blev 100 skarpt där det borde (marken & benen).. men men, det tar vi nästa gång :)
Marken och benen gör att det känns 'fartigt'. Häftig bild.
Riktigt läckert foto. Vart är det fotograferat, bron över rälsen ute vid Svågertorp?
Tycker verkligen du fångat farten, och den lilla färg där är i bilden förstärker ihop med det svartvita fartkänslan tycker jag.
Som sagt, riktigt härligt!
mvh Martin
Tackar Alberta.
marnyman, detta är taget i Helsingborg, Ramlösa station, hängandes utöver "kravallstaketet" uppifrån viadukten.
Aha, där ser man. Påminde lite om Svågertorp, men å andra sidan… hur olika kan perronger se ut egentligen :o)
mvh Martin
#11 Haha, japp, för att inte tala om tågen :)