Foto iFokus

Foto

Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 1190 ggr
LOLslashFREAK
0

(S) Nikon Coolpix P100

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu bestämt mig för att sälja min Nikon Coolpix P100 pga att jag ska byta upp mig till en systemkamera. Detta är en kompaktkamera i samma storlek som en systemkamera. Den har en fantastisk zoom och jag har bland annat tagit grymma bilder på månen med den. Den tar även riktigt bra macrobilder.

Kameran har 10,3 megapixlar och 26x Optisk Zoom. Den filmar även i HD-kvalitét. Även om den har enormt mycket inställningar och funktioner är den väldigt nybörjarvänlig och har ett skönt grepp. Man förstår snabbt hur den fungerar och med en snabbgenomgång av mig kommer man igång på stört._

Något man blir bortskämd med är att man kan vinkla LCD-skärmen påde uppåt och nedåt, det är kanon om man ska ta kort ovanför en massa människor eller om man ska ta kort underifrån så att man slipper böja sig._

Vill ni veta mer om speciella egenskaper är det bar att fråga, jag svarar på allt!

Med kameran medföljer manualer, kablar till laddare, dator & TV och orginalkartongen. Den är två år gammal men fortfarande som ny.

Nypris: 4 600;-
Beg. Pris: 2 000;- eller högst bjudande
Finns: 1 Mil norr om Varberg, Halland
Mail: louise.haugen@hotmail.com

Galenpanna

LOLslashFREAK
0

Här syns ett exempel på hur skärmen kan vinklas.

Galenpanna

LOLslashFREAK
0

Macro

Galenpanna

LOLslashFREAK
0

Vår fina måne, ej beskärd -endast zoom!

Galenpanna

LOLslashFREAK
0

Student

Galenpanna