Nu är det på G!
Nu har jag beställt ett fast ljuskänsligt objektiv och ett närbilds-filter +4. De borde komma på torsdag eller på fredag och jag är så taggad på att pröva den nya utrustningen.
någon annan som köpt ny utrustning eller ska, vad i sånt fall? :D
Medarbetare på bildredigering! :)
Grattis! Hoppas du blir nöjd med grejorna. 
Själv skaffade jag för ca en månad sen ett begagnat Nikon AI-S 50/1,2 och en begagnad telekonverter, Nikon TC-17E (AF-S). Mycket trevliga prylar, fick de till bra pris dessutom. Sålde i samma veva mitt Sigma 50/1,4 och makrot Sigma 105/2,8, båda väldigt bra objektiv men jag behövde finansiera de nya anskaffningarna på något vis. Hoppas jag får råd med ett nytt makro nästa vår, på vintern har jag inte så stort behov av ett sånt så det fick ryka nu…
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Drömmer just nu om ett Canon EF-S 10-22/3,5-4,5. Kommer troligen förbli en dröm dock..
Har just idag inhandlat Nikon D600 + en massa tillbehör. Håller just nu på att försöka lära mig hur det hela fungerar. Det är min första Nikon kamera. Har tre andra ganska så nyinförskaffade kameror (2st Canon & 1st Casio).
Mvh
#1 hoppas jag med, täntke börja testa dem med några porträtt på lillebrorsan C:
Låter nice, Och en bra idé att köpa macro senare i vår när alla vårtecken kommer. :D
#2 åh :C
Låter som en kul kombination!
Inann jul blir det för min del ett sigma 10-20 eller ett olympus 9-18 vidvinkelzoom =)
#5 ååh nice C: