Tävling Citybilden?
Hej!
Tänkte bara fråga. är det fler än jag som är med och tävlar i tävlingen från Stockholm City? Tävlingen finns annars för er som inte sett den under www.citybilden.se :)
Jag är iaf med och tävlar och har 5 bilder med. Ni får gärna gå in och rösta på mina bilder 
Kul om fler är med eller tänker vara med :)
Mvh
Sara Fagerstedt
/ Sara & Casper
Hehe jag är också med :P Kollade på dina bilder och de var riktigt fina :)
hihi ^^ Rösta gärna på mina med :P
Mvh Sara Ekström
Tack Sara ^^
Då ska jag genast kolla dina bilder :D
Mvh
Sara Fagerstedt
/ Sara & Casper
Får bilderna man laddar upp vara redigerade? Försökte hitta det i reglerna, men står ingenstans… För jag har ett par bilder från både gbg och stockholm som är redigerade. :)
Jag tror inte de… vet inte man får tydligen inte ladda upp med bilder som är tagen med System O.o bara vanligt digital eller film
Rösta gärna på mina med :) sök: Amanda H
Men mejla annars och fråga Cydonia
Jag är inte helt säker på saken, kan säkert ha fel.
//Amanda
Är inte heller säkert Cydonia! Men mejla och fråga som Shallow sa :) Då ska jag rösta på dig Shallow :)
/ Sara
/ Sara & Casper
#4. Elakt =O jag har ju bara en system. Fast jag bor inte ens i nån av dom städerna xD
tveksam om det där med system stämmer, en utav de bilderna som publicerats i tidningen var tagen med en eos350d
Vad jag har hört men de bästa är om man mejla dem
Men man få sökert använda system, bara vad jag fick höra av någon. Men man borde får göra de :)
#8 Men var sjutton hitta man en mejladress? :O
Cydonia, står det ignen på deras sida?
/ Sara & Casper
#14 Inte på citybilden.se i varje fall… Sen kan man ju kontakta sponsorerna, men det har man nog inte mycket för. :/