Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 575 ggr
Cevir
0

Tävling Citybilden?

Hej!
Tänkte bara fråga. är det fler än jag som är med och tävlar i tävlingen från Stockholm City? Tävlingen finns annars för er som inte sett den under www.citybilden.se  :)
Jag är iaf med och tävlar och har 5 bilder med. Ni får gärna gå in och rösta på mina bilder Oskyldig
Kul om fler är med eller tänker vara med :)
Mvh
Sara Fagerstedt

/ Sara & Casper

Fallande
0

Hehe jag är också med :P Kollade på dina bilder och de var riktigt fina :)

hihi ^^ Rösta gärna på mina med :P

Mvh Sara Ekström

Cevir
0

Tack Sara ^^
Då ska jag genast kolla dina bilder :D
Mvh
Sara Fagerstedt

/ Sara & Casper

Cydonia
0

Får bilderna man laddar upp vara redigerade? Försökte hitta det i reglerna, men står ingenstans… För jag har ett par bilder från både gbg och stockholm som är redigerade. :)

Shallow
0

Jag tror inte de… vet inte man får tydligen inte ladda upp med bilder som är tagen med System O.o bara vanligt digital eller film

Shallow
0

Rösta gärna på mina med :) sök: Amanda H

Shallow
0

Men mejla annars och fråga Cydonia

Shallow
0

Jag är inte helt säker på saken, kan säkert ha fel.

//Amanda

Cevir
0

Är inte heller säkert Cydonia! Men mejla och fråga som Shallow sa :) Då ska jag rösta på dig Shallow :)
/ Sara

/ Sara & Casper

LindaKarlstrom
0

#4. Elakt =O jag har ju bara en system. Fast jag bor inte ens i nån av dom städerna xD

emmaa
0

tveksam om det där med system stämmer, en utav de bilderna som publicerats i tidningen var tagen med en eos350d

Shallow
0

Vad jag har hört men de bästa är om man mejla dem

Shallow
0

Men man få sökert använda system, bara vad jag fick höra av någon. Men man borde får göra de :)

Cydonia
0

#8 Men var sjutton hitta man en mejladress? :O

Cevir
0

Cydonia, står det ignen på deras sida?

/ Sara & Casper

Cydonia
0

#14 Inte på citybilden.se i varje fall… Sen kan man ju kontakta sponsorerna, men det har man nog inte mycket för. :/