Dopet =)
Ja som ni kanske läste så ville jag ha lite tips inför dopet. Och jag kan meddela att bilderna inne i logen blev inte alls bra. För mycket folk och bilderna blev alldeles för brusiga. Men men, paret var supernöjda med dom andra bilderna så tänkte dela med mig här.
Ni får gärna kommentera men helst ingen kritik då detta inte är en kritik-tråd ;) Men tips att tänka på nästa gång är alltid tacksamt!
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Ja det blev ju mysiga bilder!
Jag undrar vad det är för folkdräkter de har? I bild 4 exempelvis.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
3# Sant - men jag gillar inte brusiga bilder :D
4# Det är en folkdräkt som heter Boda-Dräkten. Den kommer från Dalarna, Boda-Kyrkby =) Väldigt fin, men extremt varm på sommaren! :D
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Bild nr 3 tyckte jag blev jätte mysig. Gillade blickarna från föräldrarna där. :) bra jobbat
Lev och må väl
Mvh
Patricia och Hugo<3
En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se
Tack :D
-Albert Einstein
Jag tycker mycket om hela sviten, varje bild har sin egen styrka, så jag förstår att brudparet blev supernöjda!
Ett dop är ofta så mycket mer än just själva dopakten i kyrkan, vilket jag tycker att du har fångat på ett mycket fint sätt med dina bilder! 
/Désirée
Tack så mycket :D
Ja dom blev väldigt nöjda! Tjejen satt och grät i flera timmar för att dom var så fina :P Hormoner säger jag till försvar haha :D
-Albert Einstein