Visst kan gräs blomma
Jaa, Majlar, blommande gräs är så vackert! Jättehärlig bild! Det är spännande att plötsligt upptäcka det man inte visste fanns!
(Så avis - jag måste få till det så att jag kan köpa ett makroobjektiv snart!!!)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Mycket fin bild!
Ja, jag har inte heller sett gräsblommor tidigare på det här viset.
Grattis till makrot! Har du förresten ny kamera också? Du har ju kört en hel del med kompaktkamera tidigare om jag minns rätt..
Sålde själv mitt makroobjektiv för en vecka sen, behövde pengarna för närvarande mer än det, och en arbetskompis var väldigt intresserad av det. Det blir ändå inte så värst använt på vintern. Förra hösten, vintern och våren låg det i ide i kameraväskan så gott som hela tiden. Men till nästa sommar vill jag ha ett nytt igen, få se vad det blir för sort då (om jag har råd bara).
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Tack för att ni tittar. Visst öppnar sig en ny värld med makro. Jag är som en liten unge när jag är ute med det här och fotar. Har hittat så små söta blommor som knappt syns om man inte går med näsan i backen och letar.
Jag har en Nikon d60. Har inte varit så intresserad av inställningar och så, men nu är det andra bullar av.
Den här lilla blomman är inte större knappt än ett litet riskorn.
Ha en fortsatt fin kväll. 
Är en helt ny värld som öppnar sig i samband med man skaffar en macrooptik,bra bilder fö
http://onelund.com
Wow, älskar andra bilden!! 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Härligt, Majlar! Väldigt vacker liten blomma i #3 också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina😊
Jag köpte själv ett Macro till min kamera i år, och visst är det en helt ny värld där ute. Tyvärr så har jag ej fotat så mkt i år så som jag önskat.
Fina bilder majlar.
Tack till dig Missinaction och VSK.
Ja, nu gäller det att gå lågt när man är ute och tittar efter nya alster.