El blå ros.

Riktigt snygg tyker jag. har inte så mkt att säga om den. kan tycka att den är aningen oskarp, men har en kass skärm för tillfället då jag sitter på den bärbara. men annars jättebra, gillas skarpt!
MVH Fredrika
Tack :) Jo det kan hända att den är lite oskarp :( Kan alltid göra ett nytt försök i morgon om blomman fortfarande är hyffsat fin då.

Hur får ni den FÖRBASKAT fina vita bakgrunden??
#3. Jag fotade den med ett vitt tyg som bakgrund och sen så drog jag lite i Curves i photoshop för att få den helt vit :)

Tack :) din bild är jättefin :)
Snygg, gillar färgskiftningarna på kronbladet närmast… den ser bra ut… bara en sak jag funderar över och det är de två gröna grejerna längstner på blomman, är det ett blad som blivit väldigt ljust eller knoppens täckblad? (Om du förstår vad jag menar?)
#5. Tack :)
#6. Det är inget blad som blivit ljust i alla fall :) så då är det kanske ett täckblad? Fast jag vet inte vad det är.
#7. Tack :) Känndes roligare att fota en blå ros än en röd mot den vita bakgrunden.
#8 Det är det gröna som skyddar knoppen innan den slår ut. Jag tror i alla fall det heter täckblad…rätta mig om jag har fel.
#8. Aha, jo det är säkert ett sånt! :D
Jättefin bild på en ganska ovanlig ros enligt mey :) Jättefina färger, och gillar den vita bakgrunden skarpt :D
MVH Felicia
#11. Tack så mycket! Jo rosor brunar nog inte vara blåa? Fast om jag inte har helt fel så är den färgad :)
Någon som har någon mer komentar? :)
#12 Säg inte att du har lurat mey en gång till ?! x'D
#14. Jag vet inte ;) Jag vet inte om rosen växte upp blå eller om den färgades innan vi fick den ^^
#15 Mitt huvud orkar inte mer nu .. xD Photoshoppad ?
#16. Har inte ändrat färgerna i photoshop, men jag vet ej om det växer blåa rosor eller omden är färgad IRL :)

Jättevacker bild på rosen,den har känsla.
#16 Kan man färga rosor ? xD
#19 Ja du ställer bara en vit ros i färgat vatten, den blåa rosen är färgad, är ganska säker på att det inte finns blå rosor.
#18. Tack :D
Snacka med mamma och hon sa att det inte finns blåa rosor och att man färgar dem blåa ^^ Nu vet vi! ;)
#22. Ok, nu slipper vi fundera mer uti det ;)