Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 690 ggr
williamösterberg
1

Porträtt i tunnel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kritik? :)

ru4real
0

Jag tycker ljuset kommer lite för långt ifrån. Sen vet jag inte om jag är sådär förtjust i partiella färgpartier i bilder, känns väldigt konstgjort ut, oftast.

LFCFredda
0

Jag gillar den. Kanske lite ljus från höger också för att lätta upp de mörkaste partierna på honom men inte förstöra de hårda skuggorna?

Idrus
0

Det ser alltid mer professionellt ut om du antingen har hela bilden i färg eller svartvit. Dessutom har du fått med en del sv på skjortan.

Besök gärna min blogg.

williamösterberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack för kritiken.

gjorde en helt i svartvit, blev det bättre? :)

JazzBass
0

Ritkigt bra jobbat överlag, men vad är det i håret på högra sidan? Ser ut som bakgrunden kommer fram genom huvudet..

Jag tror jag skulle gilla den här bäst med färg på honom och bakgrunden svartvit, men den helt svartvita är riktigt bra den också. Den första gillar jag inte, blir för myskot tycker jag med en skjorta i färg men huden bredvid svartvit.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

bgtommyalm
0

Jag gillar kontrasten i bilden och håller med övriga kritiker. Men jag vill tillägga att modellens totala frånvaro inte tilltalar mig alls. I redigeringen skulle jag dämpa högdagern i pannan och på underläppen. Sen är det mitt eviga tjat om text i bilder.  Den svart-vita får klart godkänt.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus