Kritik tack :D ?
oj fe bild ^^
Ser ut att vara ett öga? Av en häst ser det ut som, rätta mig annars.
Själv tycker jag att bilden blev väldigt fin, men att det kanske blev lite föör mörkt i ögat. Och skärpan var lite fel (enligt mig)
Det är första gången jag ger kritik.. xD
Men superfin bild :D
Bilderna är suddiga, jag kan iaf inte se skärpa ngn stans, kanske lite på den undre. Den övre är suddig överallt.
Vad vill du säga m bilderna? Ett öga säger liksom inget speciellt för oss andra, även om du råkar ha en relation till djuret.
Kort sagt, väldigt tråkiga bilder som dessutom är suddiga och med en underlig ton i bilden. Testa istället att zooma ut eller gå lite längre ifrån, så man iaf ser vilket djur du har plåtat. Ge tittaren ngt att relatera till. Kanske mer ta djurhuvudet i profil eller så.
Mm det är suddigt, men väldigt fina och lugna färger, och fin glans i ögat 
Jag tycker att såna här bilder på ett hästöga funkar, men jag tror att de mår bra av att ha lite mer luft på sidan och kanske även att man får med lite mer av hästens hud kring ögat.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Tråkig, jag håller med #5 !
Det är en lugn och mysig stämning i bilden, det är nog för den varma färgtonen. Lite oskarp och skulle möjligtvis blivit bättre med lite mer "luft" i bilden, som de andra säger. Men annars jättefin bild! 
Förlåt för lite OT, men måste bara säga, MissInAction, att du alltid ger så bra och konstruktiv kritik. Det låter så trevligt! 
MissInAction är duktig på att säga snälla saker iaf.
Jag är oftast alldeles för ärlig för att upplevas som snäll ;-)
http://onelund.com
#8 Haha! Det är bra att vara ärlig, ingen vill väl ha en lögn? 
#7 Håller helt med. Senast igår var jag helt facinerad i utmaningen då hon uttryckte sig så väl.
#11 Håller med. Kritik som bara säger "fin bild" är helt meningslös, ge istället förslag på hur den kan bli bättre eller fixas till. Att bara "gulla" med folk är inte speciellt konstruktivt eller utvecklande.
Dock brukar jag strunta i att kommentera djurbilder, eftersom de flesta är gansak tråkiga och intetsägande. Men denna var jag tvungen med, och TS ville ju ha kritik på den.
#11 Jo, det håller jag med om! Men jag tycker alltid att hon låter trevlig fastän hon påpekar saker som kan förbättras. Nu stalkar jag ju inte henne, så har inte sett alla kommentarer ^^ men de flesta av hennes kommentarer tycker jag att man kan utvecklas av. 
Ojdå. så ni säger 

Tack!
Jag resonerar väl som så, att om jag inte har något att säga som antingen gör personen glad, eller kan hjälpa personen vidare, så kan jag lika gärna låta bli. Lättare sagt än gjort, men det är min intention.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Dessutom tar man till sig den konstruktiva och mer negativa kritiken mycket bättre om man märker att personen man får den av ansträngt sig lite för att också vara snäll. Någon som säger "Skitful bild" skulle i alla fall inte jag ta på särskilt stort allvar och det är klart att det finns någonting som är bra i alla foton - och då kan det väl vara bra att lyfta just DET. Detta är rätt grundläggande för modern psykologi och pedagogik…
Ja, det är väl så att man blir mer villig att göra ännu bättre ifrån sig då. Medan om man får dålig "icke"konstruktiv kritik så blir net nog lätt att man tänker: "jamen, skit i det då." Sen finns det ju undantag, de som behöver någon att överbevisa. Men tycker i allmänhet det är bättre att låta trevlig när man ger kritik.