Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 962 ggr
Jojsan
2

(M) Morgondimma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna ha kritik på denna bild. Jag känner att det saknas något i den men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Det skulle kunna vara kompositionen som jag inte gillar. Vad tycker ni?

Jojsan
1

Jag testade beskära den för att se om jag fick till en bättre komposition. Vad tycker ni? Bättre, sämre?

Cochon
0

Tyckre bilden är skit snygg. Skrattande Speciellt efter att du hade fixat lite med den, alltså enligt mig är #1 bäst. =)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

ru4real
0

Eftersom detta inte är tråden för redigering av andra bilder, har ritat ett par förslag, dels om du skulle skära den vid den röda linjen ungefär samt ta bort den högra telefonstolpen, hur skulle den kännas då?

Jag ritade mina förslag här: http://i.imgur.com/L90ql.jpg

Men jag tycker du fått till ljuset bra, vacker dimma och fint med motljuset. Anledningen till att jag tycker du skall ta bort telefonstolpen är då ögat alltid dras mot det ljusaste i en bild, så vandrar det sen till närliggande saker, där stolpen dyker upp. Och beskärningsförslaget är för att jag tror att bilden ramas in bättre.

Jojsan
1

#2 Tack, kul att du gillar den!

#3 Testade redigera som du sa och det blev genast bättre. Hade inte alls tänkt på att stolpen kunde störa men du har rätt i att ögonen dras till den. Beskärningen gjorde även den bilden bättre. Tack!

ru4real
0

Kul att det funkade och du gillade förslagen. Alltid så lätt att bli blind för sina egna bilder.

Jojsan
0

Jo, precis, det är alltid bra med nya ögon som kan ge åsikter!

JazzBass
0

Gillar starkt den här bilden! Jättefint ljus och fin stämning. Sista beskärningen tycker jag funkar bäst. Fint fotat! Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

MissInAction
0

Ja, tänkte säga detsamma som i #7 och jag tycker det mest intressante i bilderna är marken och ljuset, med dimman - superfint! Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jojsan
0

Tack så mycket! :)

Hanna
0

Sista bilden är dösnygg! Bra jobbat!! :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Jojsan
0

Tack! :)

Yelly Bean
1

Jättemysig bild! Det är så fint ljus att blicken dras till den, det är nån sagolik stämning i den. Riktigt härlig verkligen. Glad

bgtommyalm
4

Nu talar vi om bild. Snyggt som attan.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

Jojsan
0

Gud vad kul att ni gillar den! Tack! :)