(M) Morgondimma
Tyckre bilden är skit snygg.
Speciellt efter att du hade fixat lite med den, alltså enligt mig är #1 bäst. =)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Eftersom detta inte är tråden för redigering av andra bilder, har ritat ett par förslag, dels om du skulle skära den vid den röda linjen ungefär samt ta bort den högra telefonstolpen, hur skulle den kännas då?
Jag ritade mina förslag här: http://i.imgur.com/L90ql.jpg
Men jag tycker du fått till ljuset bra, vacker dimma och fint med motljuset. Anledningen till att jag tycker du skall ta bort telefonstolpen är då ögat alltid dras mot det ljusaste i en bild, så vandrar det sen till närliggande saker, där stolpen dyker upp. Och beskärningsförslaget är för att jag tror att bilden ramas in bättre.
Kul att det funkade och du gillade förslagen. Alltid så lätt att bli blind för sina egna bilder.
Jo, precis, det är alltid bra med nya ögon som kan ge åsikter!
Gillar starkt den här bilden! Jättefint ljus och fin stämning. Sista beskärningen tycker jag funkar bäst. Fint fotat! 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Ja, tänkte säga detsamma som i #7 och jag tycker det mest intressante i bilderna är marken och ljuset, med dimman - superfint! 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Tack så mycket! :)
Sista bilden är dösnygg! Bra jobbat!! :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Tack! :)
Jättemysig bild! Det är så fint ljus att blicken dras till den, det är nån sagolik stämning i den. Riktigt härlig verkligen. 
Nu talar vi om bild. Snyggt som attan.
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus
Gud vad kul att ni gillar den! Tack! :)