Den gamla kvarnen
Urläcker! 
/Désirée
tack! :)
Skön känsla i bilden, men jag tycker nog att du skulle ha försökt redigera bort kabeln uppe t vänster. Sen känns det som om hela huset håller på att falla bakåt, har antagligen med vinkeln du har plåtat ur att göra, men hela bilden känns sned, som om den lutar ner åt höger. Det känns lite jobbigt att titta på den av den anledningen tror jag.
Men det är härlig dynamik i den.
jag har en känsla av att du gillar långa slutartider, kan det ligga något i det? 8-)
det är ju grymt kul med långa slutartider, speciellt när man fotar vid bäckar och åar! ;)
Är jättesugen att leka m sånt själv faktiskt. Kör du med ngt ND-filter eller?
kör med ND8, ibland två staplade på varandra om jag vill få ännu längre slutartid eller ifall det är väldigt ljust ute :)
Håller med #4 angående första bilden. Jag gillar ljuset i båda bilderna, väldigt stämningsfullt
Och kompositionen tycker jag är väldigt bra på andra bilden också, så den är nog min favorit!
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
tack!
Hej Williamösterberg, tycker att du tar många väldigt bra bilder.. man får så många känslor på samma gång när man ser dina bilder och därför vill man bara skriva av sig direkt… håller med många här om att det är en häftig lätt kuslig känsla du skapar och då måste jag gå emot #4 litegrann då han säger att du ska ta bort kabeln.. jag tycker att den hör stämningen/dynamiken till!
Fina bilder!! :) Men som redan sagts så stör elkabeln på översta bilden. Även huset längre bort verkar ha en elkabel.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus