Fototråd - Insekter
Just ja, glömde:
#0: Härliga färger och fin komposition!
#1: Fin bild med intressant komposition, men lite för mörk tycker jag. Ljusa gärna upp den lite så blir den ännu bättre. :-)
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
#3 Tack, ska ta mig tid att utforska något bildredigeringsprogram vid tillfälle 
#6 Den var jättefin!
Vill bara peta in att jag tycker att så gott som alla bilder är jättefina, men jag vet liksom inte hur jag ska uttrycka mig, det blir lätt så plumpt, eller missuppfattande, och jag kan inget om redigering (manipulering) så jag kör med enkla uttryck. 
Jättfin, men vidrig.. brr.. missförstå mig rätt! 

#19 Vilken härlig bild! Jag skulle vilja känna på "skägget" 
#21 Oj oj..
En proffsig bild tycker jag!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack !
Jag är bara en glad amatör. Har köpt ett Tamron Objektiv AF 90/2,8 SP DI Macro, så nu fotar jag mest macro. Det är så himla kul och det är lätt att få till bra bilder med det.
Vilka fina bilder! :)
Här är en färgglad skälbagge! :)
#24 Det är en guldbagge.
HH

Riktigt fina bilder alla! Själv har jag ingen att komma med just nu, men ville bara säga att dom är fina och att jag inte borde sitta och kolla på dom såhär mitt i natten. Varenda liten sak jag känner på armen så hoppar jag till för jag är rädd att det är en spindel eller liknande men det är ju bara mitt hår så haha. Men fina bilder! Gillar fjärilarna i #34 riktigt mycket :D
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#5 Att du lyckats få en bild på en bladlus som föder ungar var väldigt imponerande!;o
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#39 Tack!
HH
#37 Jättefin bild! :)
Ett till älskande par. ;)
Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg
ALEA IACTA EST
Vilekn tur att min bild syntes…*ironi*
här är den igen!
ALEA IACTA EST