Hemsida för mina bilder?
Hej! Jag brukar fota på gymnastiktävlingar och det senaste året har det blivit en del tävlingar.. Bilderna har jag lagt ut på min blogg och facebook men skulle nog vilja fixa en hemsida nu för att få allt lite mer samlat! Har provat massa olika gör-din-egen-hemsida-sidor men har inte riktigt fastnat för någon, så nu undrar jag helt enkelt om ni har några tips på bra sidor som är gratis? :)
Jag använder Wordpress för min blogg, håller på att bygga upp den nu, jag tycker det funkar kanon, kanske lite klyddande ibland, men inget svårt. Där finns en massa mallar som du kan avnända. några kostar pengar. Men många är gratis att använda. Så kila in där och titta.
Mvh
Po.
#1 Tack, ska kolla in det! Har bara en liten fundering, ser inte det ut mer som en blogg? Eller går det att göra mer som en hemsida, alltså med startsida och sen ett typ bildgalleri med album och så? :)
(Skicka ett PM till dig…)
Det är lite som du vill, jag har det som en hemsida, men det går att göra som en blogg med…
Jag vet många som använder sig av Blogspot och gör om den så den ser ut som en hemsida.
På Fixa Din Blogg finns en hel del tips.
Sorg är kärlek som blivit hemlös

Mycket bra alternativ tycker jag. Allt gratis. Relativt låg inlärningströskel. En hel del snygga teman nu också…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Jag håller med #5 om weebly.
Har själv weebly till både kaninuppfödningen och mitt portfolio. Riktigt lätt att lära sig och tycker där är fina designers och man slipper en massa reklam som där annars brukar finnas på alla gratis sidor.
Och även portfoliot blir fint gjort enligt mig.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt