Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1007 ggr
Lakrits
0

En sysst ekorre

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade turligt nog med mig kameran när jag gick över till föräldrarna i lördags. Hittade en ekorre som inte var allt för skygg när jag letade efter ett rådjur som jag såg  innan. Fick en riktigt bra enl. mig själv iaf bild på den lilla gynnaren.

Hälsningar Mattias

Lininaa
0

Oj vad fin ! Har ingenting annat att säga än att du kanske skulle stått lite mer till vänster . Så att mer av ekorren synts ! Men det var jätte bra jobbat tycker jag , ekorrar är ju så snabba ! (:

Surviver
0

Väldigt fin bild! Fina färger och bra ljus och bra med så kort skärpedjup så ekorren verkligen kommer fram och man inte störs av bakgrunden.

Har själv två relarivt nytagna ekorrebilder, hoppas att det inte gör något om jag kapar tråden och lägger in dem.

Surviver
0

och den andra. Tar gärna kritik bra som dålig på bilderna.

Lakrits
0

Tack för kommentarerna!

Det var en fin bild på korren mellan träden, synd på den vita himlen på andra bilden men sånt är ju inte mycket att göra åt.

/Mattais

Equipage
0

0# Jättefin bild och kul att du fick den med en kotte i munnen också! :) Den gula pricken i bakgrunden stör mycket, om du inte vill att den ska vara här så skulle jag gärna vilja att du trixade bort den :) Kan inte säga mycket mer än att jag aldrig har lyckats med ekorrar ^^

/LinDA

Lakrits
0

Ja den där pricken var lite störande får ta och klona bort den, borde vara enkelt när jag kommer hem igen.

Tack! Mattias

Qayal
0

Jättehärlig bild :D Själv tycker jag att du kanske kunde beskära den lite mindre så ekorren fick lite mer uppmärksamhet. Annars jättebra bild med fina färger :)

MVH Felicia

Surviver
0

Ingen som tycker något om mina bilder?

[mingdie]
0

#8. Anledningen att ingen kommenterar är kanske att du kapade Lakrits tråd med att lägga in dina bilder. Ta och lägg dom i en egen tråd.

Eddie

Surviver
0

Jo jag skrev ju där uppe och hoppades att det var ok, hade jag lagt mina bilder i en egen tråd hade jag troligen fått höra att det redan finns en ekorretråd. Inte lätt att göra rätt här inte. Jag kan tyvärr inte ta bort mina bilder härifrån själv, men någon med behörighet kanske kan fixa det.

Lakrits
0

Testade att beskära lite på höjden och det blev riktigt bra också.

Ang. trådkapning så är jag väl inte något jätte fan av det egentligen men i detta fall var det bara en allmäntråd så att fler lägger in bilder gör väl inget direkt. Tyckte bara att det var en bild värd att visa upp för en gångs skull.

/Mattias

Puma77
0

#11 Det gjorde du helt rätt i för den e kanonfin. Underbar.

//Pia

Lakrits
0

Fast jag gillade bakgrunden så denna är ju också ett alternativ..

/Mattias

Cydonia
0

#13 Den beskärningen var fin, jag gillar också bakgrunden. Men mer luft i överkant skulle vara bra, eftersom ekorren tittar uppåt! =)

CarlS
0

Ekorrbilder och andra skogens vilda djur tages tacksamt emot på svensknatur.ifokus.se också! :)

//CarlS, Sajtvärd för svenskantur.ifokus.se