Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 1071 ggr
Katter3
0

Svart Kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som skulle vilja ge bra kritik på denna bilden? Det är min hankanin Zack som sitter modell. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Abico
0

Fin bild, snygg bakgrund och söt kanin :) Jag tycker dock det saknas skärpa i bilden.

Kram Hanna

Hanna 

Katter3
0

Tack så mycket. :) Jo, håller med där med skärpan. Det var min åttonde gång med digitalkamera, så jag behärskade inte riktigt allt. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[mingdie]
0

Över huvudtaget så har du lyckats bra men ta bort ditt namn från bilden. Det bara förstör.

Eddie

Katter3
0

#3 Jag vet att det är fult, men eftersom det är så många som stjäl bilder så vill jag inte ta någon risk.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Humlan
0

Så söt kanin! Härligt med maskrosorna men jag hade gått ner ännu mer på Zack´s nivå när jag fotat. Med risk för att bli gul och grön på knäna förstås. Men det är jag det…

Katter3
0

#5 Håller med dig, nu är jag väldigt noga med sådant, men när jag fotade den bilden kunde jag inte mycket, det kan jag säga. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Horsegirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker att bilden är fin, mysig bakgrund. Men du kan dra upp kontrasterna lite. Jag tycker att bilden ser ganska dyster ut.

Så här kanske.

Katter3
0

#7 Du har rätt, har inte jag tänkt på. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[Quellii]
0

Jättefin kanin! :) Men jag tycker tyvärr att det är en tråkig vinkel, gå ner på kaninens nivå och försök fota i ögonhöjd med kaninen :)

Nikolina
0

Hej!

Fin bild på din kanin!

Jag håller med de andra om att öka kontrasten och att du försöker gå ner i ögonhöjd med kaninen. Annars är utsnittet bra, det finns mer luft åt det hållet kaninen sitter åt och så har du fått med glänset i ögat som är fint.

Mvh. Nikolina