Svart Kanin
Fin bild, snygg bakgrund och söt kanin :) Jag tycker dock det saknas skärpa i bilden.
Kram Hanna
Hanna
Tack så mycket. :) Jo, håller med där med skärpan. Det var min åttonde gång med digitalkamera, så jag behärskade inte riktigt allt. ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Över huvudtaget så har du lyckats bra men ta bort ditt namn från bilden. Det bara förstör.
Eddie
#3 Jag vet att det är fult, men eftersom det är så många som stjäl bilder så vill jag inte ta någon risk.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Så söt kanin! Härligt med maskrosorna men jag hade gått ner ännu mer på Zack´s nivå när jag fotat. Med risk för att bli gul och grön på knäna förstås. Men det är jag det…
#5 Håller med dig, nu är jag väldigt noga med sådant, men när jag fotade den bilden kunde jag inte mycket, det kan jag säga. ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#7 Du har rätt, har inte jag tänkt på. ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jättefin kanin! :) Men jag tycker tyvärr att det är en tråkig vinkel, gå ner på kaninens nivå och försök fota i ögonhöjd med kaninen :)
Hej!
Fin bild på din kanin!
Jag håller med de andra om att öka kontrasten och att du försöker gå ner i ögonhöjd med kaninen. Annars är utsnittet bra, det finns mer luft åt det hållet kaninen sitter åt och så har du fått med glänset i ögat som är fint.
Mvh. Nikolina