(M) Loreen i Orsa
Vill ha lite kritik på en bild jag fotade på Loreen på en liten prelude i Orsa :)
Lite svårt att fota när man trängdes längst fram, men det var ju åtminnstone inte händer ivägen så ofta ;)
Vet dock att jag skulle fått med hena handen på höger sida och lite mer luft vid armbågen på vänster… :)
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Den är jätte fin!
Har egentligen inte så mycket mer kritik att komma med än att jag håller med dig i dina egna synpunkter. Men då du kapat så här i misstag så kan det ibland vara bra att skära lite extra så det ser mer avsiktligt ut. Prova beskära nertill och till vänster med behållna proportioner och se vad som händer… 
I övrigt bra tagen bild. Jag hade gärna sett ett lite starkare uttryck i hennes ansikte, men det är nåt jag aldrig sett hos henne varken på TV eller på stillbild nånsin, så det är nog att önska för mycket. Hon har bara en sån personlighet (eller åtminstone image) att vara lite "svårtillgänglig" och mystisk. Så den här bilden återspeglar bara och eventuellt förstärker min bild av henne. En ljusglimt i ögonen skulle jag gärna sett på bilden, men undrar just om jag nånsin sett en bild på henne med glimt i ögonen. Det brukar ju ses som ett "måste" i porträtt, och kan bidra till att jag uppfattar henne som jag gör…
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Vid armbågen går det ju faktiskt att förlänga lite i photoshop utan att dte blir fult!