Sphynx-kattunge
Fin katt även om jag inte är så förtjust i sphynx katter, men katten var riktikt fin :) Gillar ögonen.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Tack :) Hon är riktigt vacker :)
Hur känns deras "päls"? har aldrig träffat en sådan kisse. Har själv en cornish rex :)
Hihi ååååh cornish <3<3 älskar dem också :)
Min lilla, det är som att klappa rosa moln!! skämt åsido :)
Bästa jag kan säga är att det är som att klappa en häst bakom öronen haha. Svårt att veta för dom som inte är med hästar varje dag dock :)
Annars kan jag nog beskriva det som varmt sämskinn.. det är så mjukt och varmt att man kan inte hålla händerna borta :)
Så otroligt vackra katter!
Visst är de!
Så lycklig över att ha köpt min första sphynx :)
#7 Åh, vad roligt, grattis! Om jag skulle köpa en katt skulle det definitivt vara en Sphynx!
Hon är mycket fin, men föredrar cornish rex :) deras päls är bara för mysig och jag bara älskar rasen. Tycker hon ser lite elak ut, det har jag visserligen hört att cornish också gör. Som jag har svårt att förstå de som är så underbara. Är lite intresserad av devon rex med, men blir säkert fler cornish innan jag utforskar devon rex :)
Hur länge har du haft henne?
Ja hon har redan varit på två utställningar och blivit EX2, slagen med ett halvt morrhår av sin syster
Ja folk säger att sphynxar ser elaka ut, men som sagt, även rexarna gör det säger folk :) dock förstår jag inte heller vad de ser elakheten, jag ser bara massa bus och jävelskap hos min lilla haha
Haha så sant! Dödsmysiga! Min lilla ligger alltid på min mage så jag får ha datorn på knäna..
Åh, hade gärna haft en Devon och en cornish också :D
Och jag hade gärna haft sphynx också. <3 Men 5 katter är gott och väl nog.. (Blev inte som vi hade tänkt oss, vi fick behålla de 2 kattungar som vår katt vi hade på foder fick. De fick felint herpes.. :( de mår bra, nyser lite och så bara, men ja.)
Antar att din lilla gillar att ligga innanför tröjor? ;) Har precis ena grabben innanför. Snarkar och frustar och sover SÅ gott.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
åh va synd :/ men mysigt med fem stycken hihi :))
ja hon älskar det!! bästa sättet att lugna henne är att stoppa henne innanför tröjan eller under ett täcke haha :) :D