Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 1053 ggr
Noa-Nisse
0

GoPro HD Hero 2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har ni några erfarenheter av den? Och tycker ni det är svårt att ta bra bilder/filma utan en skärm att ha och rätta sig efter?

Är sugen på en men är lite kluven av just den anledningen!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Caaassiiie
0

Hej!

Det är fakiskt riktigt kul! Pojkvännen har en och vi har ofta den med ut när vi hittar på något. Inte alls svårt att rätta sig efter om man inte har skärm, fast det är klart att man kanske vill ha det visa lägen :)
Men typ som att vara rädd för att inte "träffa rätt" när man filmar/fotar, behöver man inte, enkel att lära sig och väldigt praktisk oc hrolig såklart. Hade jag varit du hade jag köpt en! :)

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Noa-Nisse
0

Vad roligt att höra! Har hört många som är kluvna till den och säger att det bara är som en webcam med större vidvikel. Lurendrejeri och reklamhipad och att den är fruktansvärt dyr?! Själv tycker jag den hade passar mig själv superbra för Det ändamål jag vill ha. Och 2900:- tycker inte jag är oförskämt mycket för en kamera som är: * Vattentät ner till 60 meters djup * 1080p full HD * 11 mp stillbilder * 170 graders vidvinkel Och dessutom följer det med massor av monterings tillbehör så man kan fästa kameran i princip överallt!! Ah jag är helt frälst och supersugen på en!!

papa-bear
0

i så fall är det den mest succéartade hype jag varit med om. den här kameran används väl mest när det kommer till att filma action, äventyr och diverse andra moment. den kan ju monteras nästan hur som helst och var som helst, på både djur och människor. de flesta pov-filmer är väl gjord med den här. pov = point of view, sett ur betraktarens ögon, ungefär. även stora produktionsbolag använder den.

Noa-Nisse
0

#3 :D Låter super :)

Jag har läst på om kameran mycket och länge och nu har jag nog allt bestämt mig :) Ska beställa en på månad. Men då ska jag beställa till en LCD-skärm som man kan sätta på bakstycket.

erspers
0

Ska du köpa en Gopro Hd HEro 2 så kan du kika på Ebay antingen i USA eller England..där kan man hitta dom till lite bättre pris

S