(m) syster
Jag tycker den är jättefin, man börjar fundera vad hon tänker på. Ljuset är fint, eponeringen ganska sparsam men tillräcklig i mitt tycke, och kompositionen funkar bra, gillar tajta utsnitt. Men bakgrunden kunde ha varit liiite jämnare även om den är rätt så bra här i alla fall. Det är bara nåt ljust som skiner genom håret vid hennes vänstra öra ungefär, och lite mer högre upp till höger. Utan det skulle den ha varit ännu lite bättre. Men en bra bild är det absolut tycker jag! 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Tycker det är en jättehärlig bild! Den ser spontan ut och hon ser naturlig ut. Gillar hennes uttryck
Jag stör mig inte direkt på det vita, utan jag kan tycka att den tillför lite liv. Om bakgrunden blir för mörk, eller om ljuset blir för dovt, så kan bilden få ett annat, tyngre uttryck. Tror jag 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Tack båda två! :) Jag såg inte ens att bakgrunden var lite ojämn, och inte heller att det var en ljus fläck där nere. Men där ser man! :) Jag kan säga att bilden blev väldigt spontan. Jag fotade när de hoppade studsmatta och så kom hon närmre och satte sej jämte mej, och så fick jag en så bra bild :)
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Ja, det ser man nu !!
Man ser studsmatte-kanten bakom (detta som var det vita )
Jättehärlig bild! Jag skulle kanske vilja ljusa upp den och öka kontrasten, aaningens aning, med hjälp av kurvdragning efteråt.
Man undrar verkligen vad den lilla tjejen är fokuserad på!
Gooo' bild! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing