Vill gärna ha kritik!
Personligen tycker jag ju att bilden är lite för överexponerad, mycket en smaksak. Men, det är alldeles för ljust uppe i vänstra hörnet, huvudet försvinner ihop m bakgrunden.
Sen tycker jag de båda stolparna är störande, mycket för att de ger mig en referens till att bilden är sned. Prova att retuschera bort dem, verkar inte alltför svårt.
Men det är ett bra porträtt på en liten busperson, det syns.
Tekniskt sett är den ju ganska kraftigt överexponerad, men, ansiktet är ändå till största delen lagom ljust och om du exponerat sparsammare hade det blivit för mörkt om du inte använt nån form av upplättning som blixt eller reflexskärm (rekommenderas annars varmt i ett sånt här läge).
Stolparna stör jag mig inte på, de skapar ju två diagonaler som ökar dynamiken i bilden och dessutom när de är på lika avstånd från huvudet skapar de en bra inramning av pojken.
Uttrycket och blicken är utmärkt, samma sak med utsnittet tycker jag. Så en bra bild tycker jag det är trots de stora utfrätta områdena. De missarna kompenseras väl av bildens övriga kvaliteter tycker jag. 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Min personliga åsikt är att bilden ser alldeles för mycket retuscherad ut.
Vet inte vad det som får man att känna det så. Något med ansiktet och armen.