Min första bröllopsfotografering
Idag fotade jag bröllop för första gången vilket var väldigt nervöst! Utomhus var det och strålande sol under hela ceremonin samt även efteråt. Har inte ens hunnit kolla igenom alla bilder än, men några favoriter har man hittat iaf :) Vet att det är bättre att fota porträtten i skugga men de ställen bruden ville att de skulle bli fotograferade på var självklart i solskenet :) De fick kolla igenom bilderna lite snabbt på plats och lät väldigt nöjda och det är väl huvudsaken.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
En bild i sepia
//GuUuLd,
-IE Photography-
Brudbuketten
//GuUuLd,
-IE Photography-
Riktigt vackra bilder! :)
Fina bilder! 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Vad kul, grattis till en lyckas bröllopsfotografering! :)
Första bilden är jättefin verkligen!
Jag är dock tjurig och envis och låter inte mina brudpar själva välja plats, även om de såklart har lite att säga till om. Det är jag som är proffs och vet vad som blir bra på foto - Inte de! :)
Tackar!
Första bilden är min absoluta favoritbild än sålänge iallafall :)
Den här gången tyckte jag faktiskt att bruden valde ganska bra ställen, nu kände hon till omgivningarna där bättre också då det var på hennes fars herrgård bröllopet var. Tror nog inte jag själv hade kunnat hitta så många fler fina ställen på den enorma tomten faktiskt :) Men skulle det bli nån mer gång tänker jag nog säga lite mer vad jag själv tycker faktiskt, först gången är alltd första gången och allt blir oftast inte som man tänkt sig :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Ettan och trean är fina bilder, men tvåan känns för mörk. Jag tycker också vitbalansen känns fel. Kompositionerna, skärpan och det korta skärpedjupet är däremot väldigt bra