Sjukt nöjd med denna bild!

Riktigt läcker bild!
Men får man fråga var någonstans du bor eftersom du har palmer hemma?

junglebum, du ska inte tro att den där bilden väcker några känslor hos mig ;). Nu kommer jag att drömma om sand mellan tårna, vara halvt groggy av paraplydrinkar och värme. Här i Finland är det 12 grader kallt och det ska visst vara -40 uppe i Lappland under natten.
Hälsningar
Robert
Jag kan bara hålla med dig bummen! Grymt mäktig bild!
Tom
Väldigt läcker bild! (Även om jag tycker att det är för mycket luft på höger sida. Men det är jag det. :-) )
Ruskigt härlig bild, tummen upp! 
Fräck! Jag vill också vara där…
För mkt luft till höger?? Absolut inte!! Kanske lite till.
Riktigt bra bild.
Skithäftig bild. =)) Den ska du vara stol över, du har varma färger och fart i bilden.
Var är den tagen???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Du ska vara sjukt nöjd me ;)
Vilken bild. Precis så där ser man himlen och träden när man ligger på rygg och slappar.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Paradiset!
Den fångar verkligen en känsla. Jag tänker rödvin och filosofi… Men det är ju jag det.
Hmm skitsnygg bild. Flashig på något sätt. Har du tagit den i källaren? ^^

Jag skulle gissa på att du har fotat av en fototapet… :) Annars så gillar jag bilden, fart och fina färger.
/ Patrik

Häft bild!!
---

Jambo
Bilden är tagen på stranden utanför mitt hotellrum. Det ljusa uppe till höger är månen och palmerna är belysta från sidan av ljuset från hotellet. Jag har använt en sigma 10-20 objektiv till min D70s. Slutartiden ligger 10s med f4.
Just det hotellet ligger i Mombasa Kenya där jag kommer vara fram till 9 april.
Läs gärna min blogg på oskarikenya.blogspot.com
//Oskar

Härlig! Kan det vara detsamma som grön trädsnok på svenska? Vi hade en sådan för många herrans år sedan, den enda orm jag bott med utan att vara det minsta på vakt eller rädd. Den var jättegullig :)
Wow, cool! Jätte snygg och läcker!
Riktigt läckra bilder, Junglebum! :)
/ Sara
/ Sara & Casper
Riktigt läckra bilder, Junglebum! :)
/ Sara
/ Sara & Casper
En av de bästa bilder jag sett på ett tag! Jag är ett stort fan av nattbilder men fattade knappt att det var en förrän du beskrev tillvägagångsättet. Riktigt bra komposition också. Väldigt fina linjer och skön rörelse. Ser helt konstgjord ut, nästan som en målning, framförallt då med sidobelysningen. Riktigt inspirerande….får lust att ta mig ut och fota lite i natt (var ett tag sen jag gjorde nån mediterarnde nattfotovandring)…finns dock inte så mycket palmer här i lund…kanske fotar några tåg 
shit, bilden var sjukt fin bra. :)

#18 tror nog att green bushsnake är nått vi kalla för (grön mamba) och det är ingen orm jag vill ha i närheten av mig, har för övrigt haft ormar själv fast hållit mig till boa constrictors som är rätt ofarliga för mäniskor :)

Nä #24 det är en grön trädsnok, kolla pupillen. Ofta har giftormar ovala pupiller medans snokar har runda.
//Oskar

#24 - mamba? Såg inte ut som en sådan. Kanske är det bara en liten bebis? Tror mer på snoksläktet, ska kolla lat.namnet och söka.
Oops, såg inte att det låg ett svar om ormen precis ovan. Ja, det är en snok - kollade på www.repti.net - alltså en sådan vi hade. Dom är jättekära och inte alls elaka i ögonen :) Kramar inte ihjäl mig heller ;)
Herregud! Den ser ju kappt äkta ut :O sjukt bra!

#17, aha, nattbild mao. Snyggt jobbat.
Robert
Fräck bild! Tycker att man blir väldigt inspererad och bara undrar hur du har gjort!! Underbara detaljer! :)