Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1793 ggr
[Koppsal]
1

skogspromenad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Följde med ut i skogen och fick några fina foton (:

bilderna är redigerade!

[Koppsal]
0

Vi har en stor rabatt med lavendel som jg fotade också

[Koppsal]
0

En liten stubbe jag hittade C:

[Koppsal]
0

Blåbär c:

[Koppsal]
0

Mer blåbär (:

(det ajg störde mig på var att det var så många olika slags ljus i skogen)

[Koppsal]
0

vi gjorde en väldigt god blåbärspaj av alla blåbär vi hittade (:

[Koppsal]
0

Lillebror fick vara med på ett kort (:

[Koppsal]
4

En annan bild på lillebror (:

[Koppsal]
0

Putt, ingen som har några åsikter? C:

DesK
0

Bilderna är fina, men jag känner mig tveksam till att du vill ha kritik i en tråd som inte följer våra riktlinjer för kritiktrådar. Om du vill ha kritik på dina bilder så lägg upp dem i någon av kritiktrådarna enligt gällande regler. Att ösa in 8 bilder av varienda karaktär och med vitt skilda motiv i en och samma tråd funkar tyvärr inte vidare bra, särskilt inte när man får känslan av att du har lagt bilderna i en icke-kritiktråd, men ändå verkar vilja ha kritik på dina bilder.

/Désirée

[Koppsal]
0

Jag har inte bett om kritik jag har bett om åsikter, om man tycker dem är fina eller inte. Jag har inte nämt kritik någonstans. 

Dessutom vore det väldigt onödigt att skapa 10 trådar om jag skulle vilja ha kritik på 10 olika bilder.  Så jag ber aldrig om kritik längre. jag lägger upp alla i samma tråd och hoppas på att någon vill säga att dem är fina.

MonisN
0

#10 Man får lägga in två bilder i en kritiktråd och max två kritiktrådar per dag.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

DesK
0

Jag började mitt inlägg med att skriva att dina bilder är fina, inte sant! Sen kvarstår faktum att om du sorterar dina bilder så har du betydligt större chans att få adekvat kritik. Sen fattar jag inte vad du menar angående att du skulle behöva starta 10 trådar för att få kritik på 10 bilder? Det verkar som att du inte har brytt dig om att ens läsa våra regler för kritiktrådar. Ditt resonemang att aldrig lägga upp några bilder för kritik och istället slänga in ett gäng okategoriserade bilder håller tyvärr inte. Du gör ju bra bilder, så se till att visa dem korrekt också. Det finns många här som kan lära sig och eller ha glädje av dina bilder om du bara placerar dem där de hör hemma. Extra pluspoäng för dig själv är att du då också kan få vettig kritik på dina bilder.

/Désirée

Denna kommentar har tagits bort.
ssofia
0

Mmm.. blåbäär! :-) Älskar alla sorters bär! Riktigt fina bilder dessutom

[Koppsal]
0

#12 men grejen är jag tar ju flera hundra bilder, och ska då välja ut några av dem. Här är några av dem. Om jag skulle sortera dessa och lägga in i en varsin tråd, det skulle ju ta flera dagar om man bara får ta två kritikstrådar per dag. Dessutom är dessa redigerade och inte orginal. 

Men får väl göra så nästa gång då.

#14 tack! :D jag älskar också blåbär, dem där bären var riktigt goda c:

Deklol
0

OT: Inväntar en förklaring via PM av Medarbetare varför mitt inlägg (#13) tagits bort.

Jag skriver det sistnämnda i inlägget sålänge som handlar om trådskaparens bilder:

Dina bilder är jättefina Koppsal, men den som sticker ut aldra mest är den sista bilden på din bror. Älskar ljuset och beskärningen är helt perfekt i min smak! Oftast är urtvättade färger ingenting för mig men här passade det perfekt.

[Koppsal]
0

#16 Tack. Jag brukar heller inte gilla urtvättade färger mer när jag höll på med redigeringen råkade det bli så, fastän det inte var meningen. Och så tyckte jag det passade bra så det fick förbli så. 

Men jga ska se till att fixa riktiga kritiktrådar nästa gång jag varit ute och fotat!

Jessicahagstrom94
0

det är intressant hur du lyckats fått en stubbe att bli intressant på bild, dom som annars är rätt tråkiga att fota.. :) bra gjort!

[Koppsal]
1

#18 tack, Jag tog fotot för att jag skulle kunna redigera den yttertligare så här :D

Jessicahagstrom94
0

#19, haha coolt! :D

[Koppsal]
0

#20 tack :D