Fantastiskt bild! Väldigt vackert fångat, underbart ljus och snygg komposition.
Det jag reagerar på är tjejens huvud. Har du klonat bort något kring huvudet eller ljusat upp det? Det ser nämligen inklippt eller lite konstigt ut där.
Tack! :)
Jag har inte klonat nått precis vid hennes huvud, men jag såg nu själv att det såg lite slarvigt ut under hästens huvud. Där stod nämligen en hink.. ;)
Mycket kul /trevligt bildval
Möjligen skulle jag önska mer skärpa på de vita blommorna i bakgrunden. För övrigt gillar jag skärpan på både hästens mule och den lilla flickan 
/Désirée
Det kan nog vara lite uppljusat också.. men tror inte att jag ljusat upp bara hennes huvud utan hela bilden i sånt fall… :)
Bilden är kanon, jag hade dock beskuren den kvadratiskt, samt mörkat ner den en aning, skärpan ligger bra då den fokuserar på det viktiga i bilden, flickan & hästen, blommorna i bakgrunden är bra som de är.
http://onelund.com
Tack för fina ord! :)
#5 Jag har den också beskuren kvadratisk, men jag gillar när Nelli (tjejen) hamnar lite mer i fokus. Och Jag vet också att jag ligger lite ljust, det är lite av min grej, som ibland kanske blir för mycket eller så känner man bara lite olika. :)
Fin, men hade önskat att grimman ej var med!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Jättefin men jag skulle också föredra den kvadratisk :) Så det inte är så mycket luft till vänster ;)