En längtan efter sommaren!

Gillade alla bilder starkt, men den som jag verkligen fastnade för var #4
Man längtar verkligen till sommaren och vill ut och ta kort själv :)

Thea, du har en duktigt sambo. Din sambo är välkommen hit också.
Hälsningar
Robert
Tack Robert! Det ska jag framföra till honom!
Vi trodde inte att bilderna skulle bli så bra som de blev, även om vissa saknar den där knivskarpa skärpan.
//I
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

mkr fina bilder =)
gillade 1 bäst (:
har ni båt ? elr var ni bara vid havet och fotade ? (:
#8: Utifrån bilden gissar jag att din hobbie är att klippa fingertopparna med sidavbitare… ;-D

#10 Låter som en otrevlig hobby fast man kanske skulle prova :-)
Härliga sommarbilder antar att dom är från roslagens skärgård (chansar på östhammar/öregrund ??) den i#4 är verkligen fin de e så att man känner den ljumna brisen .
mvh/bjorsa
#9: Nej, tyvärr! Vi har husvagn, fast hade jag fått välja hade det blivit segelbåt i trä….
#10: Njae, inte riktigt, men jag får prova den också.
Jag håller på och klämmer dit extra sänken på en metrev och plötsligt trodde jag sambon ville prata med mig….men icke! Han har tyvärr kommit på att mig får man lura för att jag ska gå att ta kort på. Står mycket hellre bakom kameran.
#11: Om det ändå varit roslagens underbara skärgård….*drömmer*…den får jag visa bilder på senare.
Nej, detta är taget i en liten småbåtshamn vi hittade på en kvällspromenad. Minns inte vad den heter, men den ligger strax utanför Loftahammar, några mil ovanför Västervik. 4:an är underbar!
//I

#12 okej ^^ mkt roligare att vara ute på havet i en båt, än vara i en husvagn ;S ^^
segelbåtar är väl fina, men dt ska va motorbåtar ;P

Thea, du får be din sambo jobba lite mer med benen. Om han hade böjt på benen så hade ni fått in en härlig (troligtvis) bakgrund.
Hälsningar
Robert
Robert: Absolut! Men då hade jag hinnit "försvinna" och det hade bara blivit bakgrunden kvar…
//I
Hittade dessa som sambon tog en underbar sommarkväll i Loftahammar! De blev mycket bättre än vi vågad hoppats på.