Foto iFokus

Foto

Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 1253 ggr
denstore
0

S: Canon-paket

Har en Canon 20D i mycket fint bruksskick till salu. Batterigrepp BG-E2 med två originalbatterier och ett 8Gb CF-kort. Laddare, USB-sladd och rymlig kameraväska. Kan säljas med antingen 18-55 eller 17-85-objektiv. 2500kr med 18-55 4200kr med 17-85 IS För de som inte känner till modellen, så är det en av Canon semiproffshus, med magnesium/aluminium-chassi, 8mpixel, 6.5 bilder per sekund och nio punkters autofokus. Bra kamera, som funkar till det mesta.

denstore
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild också. Kunde inte lägga in den från iPhonen i natt.

(någon som vet hur man laddar upp bilder från iPhone?)

JazzBass
0

Jag brukar ladda in bilderna från iPhonen i LR och därifrån sen exportera efter lite bearbetning. Går kanske snabbare på andra vis men har inte testat…

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

denstore
0

#2 Jo, det är säkert ett fungerande sätt. Men det jag funderade mest över var hur man ska lägga upp saker direkt från iPhonen. Som igå när jag skrev annonsen, så gjorde jag det i sängen från telefonen.

JazzBass
0

Testade nu om det skulle gå att lägga in nån bild här. Kom åt knappen Välj fil här nedan, men i dialogrutan som kom upp kunde jag inte välja nån fil, knappen var gråmarkerad… Obestämd Så det var en återvändsgränd. Vet inte nåt annat sätt som skulle kunna funka. Kanske finns nån alternativ browser som det kunde funka i? Vet inte…

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

denstore
0

Sänker priset till: 2200kr med 18-55 3900kr med 17-85

[Älskamig]
0

Ooh! Kanske vill köpa :o Måste bara få råd först Obestämd

denstore
0

Sorry, det är redan sålt. Kan dock rekommendera att leta upp en liknande, eller kanske ännu hellre en 30 eller 40D, som också finns att hitta till bra pris idag. Mycket kamera för pengarna.