Vilken är bäst?
Ettan eller tvåan?
-----------------------------------------------------
Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.
Tvåan. Körde lite split toning här.
1an
Ettan känns behagligare på nåt vis. Kanske blev lite för mycket kontrast på tvåan? Den blir lite "tung" att se på på nåt vis när det ljusa i bakgrunden är så kraftigt. Annars gillar jag färgerna i den också, split toning är kul. 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
#3 Jo du har nog rätt i det.
Svårt val, men jag gillar din kreativitet och tonerna i den andra, så jag väljer nog den.
Ja inte var det ett lätt val, eftersom de är så olika. Den första tycker jag dock känns behagligare och färgerna tilltalar mig mer i den 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
1:an tycker jag ser magisk ut och det var finare färger på den.
Fina bilder båda två men jag gillar nog ettan mest.
För mig är valet lätt; 1:an attraherar på alla sätt och vis allra bäst! Färgmässigt, och tack vare färgvariationerna skapar det mer "liv" och "spänning" i bilden. Det "händer mer".
Bild 2 är också, som 1:an, mycket vacker, men ger mig ingen 'känsla'.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ettan är bättre! Den är vacker och fin att titta på. Upplever tvåan som jobbig att titta på. Det är någonting magiskt över den första bilden som försvinner på tvåan. :)
Ettan föll mig mest i smaken :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
1:an tycker jag hade mycket finare färger och gillade den direkt! :) Så blir lätt 1:an.
Tror att tvåan är bättre:)
Jag gillar tvåan bäst, den första känns lite… kall… :S
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Tvåan, helt i min smak! :)