Macro Objetiv
Någon som har ett förslag på ett bra macro objektiv under 4000 kr? =) Vet inte vilken jag ska köpa :-)

Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1 till Canon EOS 3 890 kr på Cyberphoto Kanon optik till bra pris :-) eller Tokina AT-X M100/2,8 Macro 1:1 PRO D till Canon 3 799 kr .
Ok, har kollat in Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1 innan och de värkar vara ett bra objektiv =)
Du kommer inte finna ett bättre macro än Tamron AF SP 90/2,8 Di för dom pengarna, sjukt vansinnigt skarpt!
När jag packade upp mitt och för första gången "tog" i det tänkte jag "jisses vilket skräp", plastigare sak finns inte, den låter som om den skulle kosta 20 spänn, känns som den skulle kosta 20 spänn men tar bilder som vilken 15-tusen-kronors-macro som helst.
Bara att köpa!
OK ;)

Shallow !
Köp Tamron AF SP 90/2.8 Di NU !
Bertil
Håller med allihop - köp Tamron 90/2,8! :D
Hade tänkt köap de men ville se vad dem som hade eller var bra på objektiv vad em tyckte ^^
Jag sjunger också med i kören och rekomenderar Tamron 90. När jag skaffade makroobjektiv stod det mellan Tamron 90 och Canon 100mm. Jag valde dock Canon 100 mm, som förövrigt också är ett otroligt fantastiskt makroobjektiv som jag också rekommenderar för fullt! Dock är det kanske i den dyrare prisklassen än vad du tänkt dig. Satsa på Tamron, jag tror inte du blir besviken :)