Min blogg
Hej!
DEt här är mitt första inlägg, då tänkte och berätta om min blogg.
Jag har nyss börjat fålite årdning på min blogg men den är fortarande inte riktigt klar.
PÅ min blogg så brukar jag skriva lite om min vardag och lägga upp bilder som jag tar med min kamera. Ävn lie om photoshop.
Skriv gärna vad ni tycker om den .
tack!
Personligen tycker jag att din blogg är ofärdig. Det saknas info/bilder under flera av rubrikerna, de bilder som du har som bakgrundsbilder är tyvärr alldeles för brusiga/pixliga för att man vill använda dem som det. Jag googlade lite snabbt på "desktop bakgrounds photos" och första länken ger mig bilder som är mycket mer högupplösta. Om du vill att man skall använda dina måste de ha högre kvalitet.
Nu antar jag att du inte är så gammal och det är jättebra att du har en egen blogg, att du skriver och fotar, men samtidigt när din blogg är öppen och du gör reklam för den så får du räkna med att få kritik för den också.
okej, eftersom att jag inte har haft en blogg förut och att jag inte har en så bra kamera så tycker jag att den är rätt okej, men det är bra att ge mig tips på hur jag kan göra saker bättre, och som du säger så är jag inte så gammal.
Din blogg var sådär, men jobba på!
Jag tyckte att några av bilderna från djur och natur var fina. Men när jag tittade på fliken olika såg jag nästan bara spån från pennor. Jag tycker att du ska ta bort alla spånbilderna förutom den som heter Färg!.
Du behöver självklart inte ta bort dom, det var bara ett tips.