Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 1044 ggr
bjorsa
0

Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite bilder på ena hunden häromdan här när solen gassar på

mvh/bjorsa

bjorsa
0

När man är lite till åren kommen så blir man ibland lite ostadig efter 1 timmes promenad ,ser nästan ut som om hon är lite på lyset men de e hon inte för hon dricker inte starkt :-))

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Å sen blir man ju lite trött oxå

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Här en bild från förra veckan en dag då de inte var sol men på den här bild ser hon lite valpig ut men såklart vi är ju just i början av promenaden :-)

mvh/bjorsa

__iE
0

fina foto, tkr jag :)

söt hund också (:

Robert
0

Intressant, fint utnyttjat med den låga solen. Jag ska ge mig på att fotografera en vit hund i morgon. Vi hade tänkt ta hundbilder med lek i snö.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

#4 Tack,skall hälsa henne de :-)

#5 låter spännande att få till lite actionbilder med vit hund i snö kan bli riktigt tjusigt ,har försökt att få igång mina till lek men dom bara tittar på mig som om jag vore tokig dom är lite till åren nu (ronja snart 14 lassie 15 )så de enda som får fart på dom är vilt då går dom igång på alla cylindrar.kanske man skulle släppa ut dotterns chillor ,,fast de e ju lite å ta i för att få bort fototorkan :-))

mvh/bjorsa

Här en bild från nån timme sedan på promenaden

bjorsa
0

å en till

mvh/bjorsa

__iE
0

så sööt :P

vad heter den rasen nu igen ?

bjorsa
0

#8 Du tänker nog på sibirien husky ,nu är hon inte renrasig så hon är lite högre än en husky hon har siberien husky alaskan malmute grönländare och en skvätt border collie i sig . 

mvh/bjorsa

__iE
0

okejokej (:

söt va hon iaf ! :P

bjorsa
0

Här några bilder på henne inomhus ,tog 3 st som kommer närmre å närmre

mvh/bjorsa

bjorsa
0

å nästa lite närmre

bjorsa
0

å här den sista bilden

precis
0

#11 gillar tavlan!!! :) klickar febrilt på "bra inläggsknappen" :) hehe

bjorsa
0

#14 Glad Tack Precis, den har du nog sett förut tror jag (på AG) men kan ju klämma in den här en gång oxå,den är gjord på masonit och med 1"*4" som ram målad med artisan färger dvs vattenlösliga oljefärger .

Där den hänger i sovrummet nu så går den att fälla upp den hänger på gångjärn :-)

mvh/bjorsa

redigerar här

Nu ser man att bilden inte blev såbra borde ta ett nytt foto men nu hänger den ju inne å då blir de svårt oxå då min kamera inte gillar mörker

Robert
0

#13, den tycker jag blev den bästa av nog tre. Fint att fånga lite färg i ögonen.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

#16 Tycker de e svårt att fota hundarna för de blir så sällan man får den där ögonkontakten oftast slår dom liksom ner blicken när kameran glider fram men den i #13 så får man ju lite kontakt ,dessutom börjar dom att vänja sig med en husse som krälar runt å har sig :-)

mvh/bjorsa