(M) Valp bild
Inte så mycket att säga om den, bra fokus, bra närkontakt m valpen, fina färger och lugn bakgrund. Bra bild helt enkelt. Kan inte komma på ngt som skulle göra den bättre.
Edit: Om att som plåtar djur tog sådana här bilder skulle det vara skönt att titta på dem…
Tack så jätte mycket! :D Den enda jag själv kan tänka på är att tassen är lite suddig. Tack så mkt! :)
#2 att tassen är suddig tycker jag ger mer liv till bilden, valpar är sällan stilla :P Skärpan sitter ju där den ska ändå, på ögonen, så tassen spelar inte så stor roll tycker inte jag :-)
Mycket söt voffsing!
#3 Jo sant ;) Precis :) Ja hon är väldigt söt, 10 veckor till torsdag & öronen är för gulliga på dena bilden!
#4 hihi ja, nästan lite som dumbo.. hon kommer nog växa i öronen så småningom.. likadant tassarna brukar valpar växa i förr eller senare :D
Först måste jag säga att vuvven är jätte söt och att bilden är superfin. Det jag skulle kunna påpela om lite är vitbalansen. Möjliktvis lite lite ljusare runt ögonen. Men i övrigt är bilder mycket fin och bra och spännande tagen.Tycker om djur och framför allt hundar in aktion på bilder så att säga och det tycker jag att du har lyckats med här.
Mvh Amel
Gud vilken sötnos! Helt underbara öron 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#5 haha ja dumbo passar bra ;)
#6 Visst är hon, en riktig sötnos! Tack så jätte mycket! :)
#7 Eller hur! Hihi så gulliga så! :D