Resultat av fotoutmaning #14
Ja, sa var min vecka over!
Det var en mycket trevlig erfarenhet att fa vara domare - markte att jag tog in bilderna pa ett helt annat satt an vanligt. Blev nastan som om alla bidragen var mina pa nagot satt!
OK here we go:
Pa tredje plats kommer denna mycket vackra bild. Upptacker nagot nytt i bilden varje gang jag ser den, nu senast barnets skugga. Nar jag dartill laste Mandrakonians bildtext sa blev jag helsald - vad annat kan en trebarns mor bli??!!

Och sa: forsta platsen:
Nar jag sag den har bilden forsta gangen sa blev hela dagen glad! Den har verkligen fangat temat och utstralar ett maxat barnasinne - sa maxat det bara kan bli pa tva moppar! En harlig bild!
Grattis Therese! Och tack for att du gjorde mig sa glad! Lamnar nu over facklan till dig!
Anne
Det kan inte vara enkelt att välja vinnare. Många fina bilder. Grattis till pristagarna
. Välförtjänta.

Kul bild som vann. Han ser lite sur ut, som om han blivit omkörd av den glada damen!!!!!
Otroligt många bra kandidater även denna rond.
Mopparna var min absoluta favvo med, så himla käckt & "barnsligt" rolig bild, oslagbar!
Tre välförtjänta placerade med bilder som verkligen passar in på temat! Grattis! =)

Gratulerar till vinnaren. Den speglar vårt barnasinne som förhoppningsvis stannar livet ut…:)
Grattis till vinnarna =D
Snyggt jobbat pyrst! Grattis alla tre, otroligt fina bilder ni har. Vinnarbilden strålar barnasinne.
Oj gud va kul! Tack så jättemycket allihop!!
Det trodde jag ju inte, konkurrensen är verkligen stenhård här och standarden är väldigt hög överhuvudtaget på foto.ifokus, fortsätt med det:)
Nu ska jag försöka tänka ut ett klurigt tema, återkommer snart!

den som kom på andra plats.. vad händer i bilden igentligen:P är nyfiken.. flyger han eller är det någon lina som går som han åker på:P hehe
ser roligt ut
Ja jag har ställt mig samma fråga, skapligt flyg i så fall;)
//Pia

#11 och #12. Det finns en lina i vagnen men den syns inte så mycket. Man blir uppdragen i en liten ramp för att sedan flyga och landa i vattnet.
Grattis till vinnarna!