Foto iFokus

Foto

Etikett: fotolekar-fototävlingar
Läst 422 ggr
pyrst
0

Resultat av fotoutmaning #14

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, sa var min vecka over!

Det var en mycket trevlig erfarenhet att fa vara domare - markte att jag tog in bilderna pa ett helt annat satt an vanligt. Blev nastan som om alla bidragen var mina pa nagot satt!  

OK here we go:

Pa tredje plats kommer denna mycket vackra bild. Upptacker nagot nytt i bilden varje gang jag ser den, nu senast barnets skugga. Nar jag dartill laste Mandrakonians bildtext sa blev jag helsald - vad annat kan en trebarns mor bli??!!

pyrst
0

Pa andra plats - ja men kolla in bilden! Hur kul som helst! Kor bara! Grattis Danke - du blev tvaa IGEN!!

pyrst
0

Och sa: forsta platsen:

Nar jag sag den har bilden forsta gangen sa blev hela dagen glad! Den har verkligen fangat temat och utstralar ett maxat barnasinne - sa maxat det bara kan bli pa tva moppar! En harlig bild!

Grattis Therese! Och tack for att du gjorde mig sa glad! Lamnar nu over facklan till dig!

Anne

Alberta
0

Det kan inte vara enkelt att välja vinnare. Många fina bilder. Grattis till pristagarnaGlad. Välförtjänta.

Norrskenet
0

Kul bild som vann. Han ser lite sur ut, som om han blivit omkörd av den glada damen!!!!!

Petersen
0

Otroligt många bra kandidater även denna rond.

Mopparna var min absoluta favvo med, så himla käckt & "barnsligt" rolig bild, oslagbar!

Cydonia
0

Tre välförtjänta placerade med bilder som verkligen passar in på temat! Grattis! =)

nattsyrran
0

Gratulerar till vinnaren. Den speglar vårt barnasinne som förhoppningsvis stannar livet ut…:)

Malin-A
0

Grattis till vinnarna =D

KickanW
0

Snyggt jobbat pyrst! Grattis alla tre, otroligt fina bilder ni har. Vinnarbilden strålar barnasinne.

ThereseE
0

Oj gud va kul! Tack så jättemycket allihop!!

Det trodde jag ju inte, konkurrensen är verkligen stenhård här och standarden är väldigt hög överhuvudtaget på foto.ifokus, fortsätt med det:)

Nu ska jag försöka tänka ut ett klurigt tema, återkommer snart!

Fotokanen
0

den som kom på andra plats.. vad händer i bilden igentligen:P är nyfiken.. flyger han eller är det någon lina som går som han åker på:P hehe

ser roligt ut

Puma77
0

Ja jag har ställt mig samma fråga, skapligt flyg i så fall;)

//Pia

Danke
0

#11 och #12. Det finns en lina i vagnen men den syns inte så mycket. Man blir uppdragen i en liten ramp för att sedan flyga och landa i vattnet.Skrattande

Grattis till vinnarna!