Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 762 ggr
Cochon
1

(H) Efter regn kommer solsken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj! =)

Var ute igår och kilckade lite med min Thazzi, och när jag skulle gå in såg jag att dropparna låg perfekt i gräset, och solen gav perfekt ljus.
Tänkte att detta får jag inte missa. Tungan ute

Blev riktigt nöjd med denna bilden, och tänkte våga mig på att lägga in den under "Kritik - Hård".
Vad tycker ni om bilden?

f/3,2
1/800s
ISO 100

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

JazzBass
2

Jättehärligt ljus och fina färger! Snygga droppar och bokehcirklar. Glad Kompositionen känns lite rörig men det är ju alltid en stor utmaning att hitta bra kompositioner i såna här motiv där stjälkar och blad ligger huller om buller. Snygg i alla fall. Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Andina
1

Å jag som var så glad för mina droppar jag tog idag… Nu har jag helt klart ändrat åsikt! ;) (Men det är inspirerande. Jag måste bara önska mig ett makroobjektiv eller något…)

Häftig bild! Jag tycker inte den känns så rörig heller, faktiskt, den känns mer som ett 'konstverk'!

Toppenbild! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Cochon
0

#1 Är själv nöjd med beskäringen, men försökte i alla fall för att se hvis det kunde bli bättre. Så jag beskar den lite hårdare, men eftersom det är tre ställen i bilden som är i fokus blev det väldigt tajt… "/
Tack så mycket för kritiken! =D

#2 Hihi Flört
Tack så mycket! =D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋