Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 1212 ggr
anise
0

Kungsängslilja

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nybörjare!!!! Har köpt mig en Nikon 7000..fotar hej vilt,men det är mycket jag inter fattar….

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

felixhaljeskog
0

och vad är det du inte fattar?

anise
0

Haha…alla knappar…använder mest auto läget och ibland scene..men det blir inte så bra alla ggr…får nog lov att gå en fotokurs om jag ska kunna få någorlunda begrepp vad Vitbalans slutartider iso och allt vad man kanske bör veta om man ska kunna nyttja den här kameran lite mer..fast jag har rätt kul ändå med den..Skrattande

felixhaljeskog
0

Sök runt här på foto iFokus så finns det väldigt mycket där folk beskriver vad allt innebär, finns även google och youtube :)

anise
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för svar…Jag håller på och kollar …finns mycket duktiga och hjälpsamma människor här..fina foton att njuta av.. Glad Midsommar

MissInAction
1

Vilka fina bilder! Du kommer lära dig allt eftersom. Bara fortsätt så som du gör Glad
Lite synd att du klippte av foten på glaset bara, tycker det var en riktigt läskande bild annars!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

anise
0

Tack MissInAction…ja så är det nog,övning ger färdighet..hade inte en tanke på foten,men det är väl sånt man uppmärksammar så småningom..tack för vänlig kritikSkrattandeBra att få lite att tänka på…Kan förövrigt tala om att den rosa skumpan var läskande..

Vargafrost
1

Du är en bit på väg, jobba vidare på det!
Ett hett tips som jag själv körde väldigt mycket i början, och ibland fortfarande, är att testa alla möjliga vinklar du kan komma på, men på samma motiv i samma position, tillsammans med olika avstånd. Kan dyka upp riktigt spännande bilder då! Glad

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga